Review tratament pentru păr Indola Glamorous Oil de la elevina.ro

Bună!

Vă marturisesc că până în acest moment nu am reuşit să îmi formez un set de produse pentru păr pe care să le folosesc cu regulalitate, mereu fiind tentată să încerc câte ceva nou.  Aşadar, când am primit din partea magazinului online elevina propunerea să testez şi un produs pentru păr am fost destul de încântată. Am ales, nu fără să stau pe gânduri, tratamentul pentru păr Indola Glamorous Oil.

watermarked-pizap.com14007818041911

 

 

Informaţii generale

Eu am ales varianta mare, de 750 ml, dar produsul este disponibil şi la 200 ml. În cazul variantei pe care o am eu , ambalajul este sub formă de sticlă, pe spatele căreia găsim toate informaţiile necesare, de la ingrediente la recomandări de folosire.

 

Ce promite produsul

Gama Glamorous Oil 2013 – O formula revolutionara, bogata in ingrediente nutritive, pentru par hidratat in profunzime, matasos si stralucitor.
Sampon pentru par moale, matasos si stralucitor.
Reduce cu pana la 80% varfurile despicate.
Tehnologie de micro-emulsificare, pentru un produs revolutionar si extrem de usor.
Restructureaza complet firul de par.” 

Ce ne-am putea dori mai mult de la un tratament pentru păr, nu-i aşa?

 

Cum l-am folosit

Am folosit produsul de 2 ori pe săptămână, după ce mi-am spălat si uscat cu un prosop părul. Vă recomand ca înainte de aplicarea oricărui tratament să vă uscaţi macar un pic părul, astfel încât produsul folosit să poată adera pe fire, fără să se scurgă. Timpul se acţionare recomandat variază între 1 minut (pentru un tratament uşor) şi 5-10 minute (pentru un tratament în profunzime). Eu am optat pentru tratamentul intens. După scurgerea timpului mi-am clătit normal părul.

 

Ce mi-a plăcut la acest produs

Vă spun de pe acum că sunt destule aspecte pozitive, deci o să aveţi nevoie de răbdare!

  • Părul meu este ondulat de la natură, am firul gros, destul de aspru şi greu de aranjat. Încă după prima folosire mi-am simţit parul mai pufos şi coafarea a decurs mai uşor. Acum, după o lună de testare imbunătăţirea în ceea ce priveste firele de păr este evidentă: au devenit mai mătăsoase, mai moi.
  • După folosirea produsului pieptănarea a decurs fără probleme, deoarece , în timpul clătirii mi-a descurcat părul complet.
  • Aşa cum mă aşteptam , m-a ajutat şi in cazul hidratării, fără să îmi îngraşe părul între spalări.
  • Un alt lucru pe care l-am apreciat a fost faptul că nu mi-a provocat apariţia cojiţelor sau a iritaţiilor şi a fost este uşor de clătit. (Nu l-am folosit decât pe lungimea firului, nu şi pe scalp, dar la clatire îmi este greu să evit ajungerea sa la rădăcină).
  • Dă părului stralucirea pe care o promite -acele reflexii care îl fac să pară mult mai sănătos.
  • Închei seria aspectelor pozitive cu textura şi mirosul produsului, care au fost exact pe gustul meu. Textura era densă, cremoasă, iar mirosul era cel specific produselor profesionale. În plus, persită şi după clătire

watermarked-20140516_185044

 

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

  • Din păcate, ambalajul este destul de greu de folosit. Nefiind dotat cu o pompiţă este nevoie să strâng de sticlă până când produsul iese pe orificiu. Problema este că nu pot face acest lucru doar cu o mână, sticla fiind mare şi grea, caz în care ajung să strâng cu ambele mâini şi să nu am unde să ţin produsul.
  • Nu am remarcat îmbunătăţiri în ceea ce priveşte vârfurile despicate.

watermarked-20140516_184953

 

 

De unde se poate cumpăra

Găsiţi acest tratament AICI, la preţul de 62 lei pentru 200 ml sau 108 lei pentru 750 ml. În plus, pe site puteţi beneficia de o reducere de 50 lei pentru comezile ce depăşesc valoarea de 150 lei.

banner voucher varianta de site2

 

Conluzii

Recomand acest produs pentru acelea dintre voi care doresc o hidratarea profundă a firului de păr sau pentru oricine persoanele vopsite care doresc să îşi menţină culoarea stralucitoare pentru mai mult timp.

 

 

5 thoughts on “Review tratament pentru păr Indola Glamorous Oil de la elevina.ro

  1. Interesant produsul , multumim ptr review, nu stiu daca s-ar potrivi si parului meu , am firul subtire si moale usor uscat

  2. Destul de fain suna, insa daca nu a rezolvat cu nimic problema varfurilor despicate, nu stiu ce ar ma conta pentru mine 😀 Textura imi place, si parca-parca l-as lua in varianta mai mica ca sa-l pot incerca. 😀

Leave a Reply

