Workshop Golden Rose

Bună!

Ce mod mai frumos pentru o bloggeriţă de beauty de a-şi petrece sâmbăta decât într-o cafeanea cochetă, printre o mulţime de cosmetice?

Cam aşa mi-am petrecut eu sâmbăta ce tocmai a trecut , deoarece am fost invitată de Gia (Gia Makeup Blog) la un workshop Golden Rose, într-un loc pe care îl frecventez şi anume Aristocats Bistro. În cadrul acestui eveniment am avut ocazia să revăd o mulţime de fete dragi mie , să cunosc câteva bloggeriţe frumoase şi talentate şi, desigur, să aflu o mulţime de lucruri noi despre marca Golden Rose.

Andralex Trade SRL reprezinta in Romania compania Erkul Cosmetics, cel mai mare producator si exportator de cosmetica decorativa din Turcia, de la care importa brandul Golden Rose. Erkul Cosmetics au o experienta de peste 30 ani (fondata in 1983) si exporta in 86 tari de pe 5 continente. Produsele sunt testate dermatologic si sunt conforme cu legislatia europeana. In prezent produsele sunt fabricate in UE (Italia, Cehia, Germania) si se bucura de o mare popularitate in randul consumatorilor datorita diversitatii si calitatii oferite la un pret accesibil. Lanseaza mereu colectii noi pentru a tine pasul cu tendintele si cerintele consumatorilor. Magazinul online este www.cosmania.ro (in aceasta perioada au mari reduceri de preturi).

Faptul că, în prezent, produsele sunt fabricate în ţări ale UE implică o calitate superioară a acestora, preţurile mai mari ale colecţiilor noi fiind , astfel, justificate.  Din punctul meu de vedere, este o sarcină foarte dificilă stabilirea unui preţ care să nu sperie consumatorul şi care să îl incite la cumpărare, fără a se face rabat la calitate, dar Golden Rose pare să fi găsit reţeta magică.

Spre ruşinea mea, mărturisesc că până sâmbătă nu folosisem decât rujurile şi ojele de la această marcă şi habar nu aveam cât de largă este paleta de produse. Am descoperit glosurile(extrem de pigmentate ) , creioanele de ochi şi de buze în nemumărate culori, nişte quaduri în nuanţe diverse (foarte pigmentate şi ele) şi multe alte produse pe care le puteţi găsi pe site.

Înainte să vă las cu pozele , câteva multumiri şi felicitări din suflet pentru toata munca depusă merg către G.  Te-ai descurcat de minune ! Ana (Ana’s Beauty Blog) , îţi multumesc şi ţie pentru că ai avut răbdare şi mi-ai făcut unghiuţele frumoase!

10364151_699894990057261_1341575293981384134_n

10277765_699895366723890_6568305411941677934_n

Exif_JPEG_PICTURE

Exif_JPEG_PICTURE

Exif_JPEG_PICTURE

Exif_JPEG_PICTURE

 

10344856_699896573390436_5920719601807951059_n

Exif_JPEG_PICTURE(manichiura mea înainte să fie curăţată-tehnica bureţelului)

 

Toate pozele sunt preluate de la G.  şi de la Ana, nu îmi aparţin.

Mai are rost să vă spun că m-am simţit excelent şi că aş repeta oricând experienţa?

8 thoughts on “Workshop Golden Rose

  1. Buna, buna
    imi place cum ti-a iesit manichiura…
    brandul il cunosc si mi se pare bun
    cred ca v-ati distrat fain. si mie imi plac intalnirile de gen
    Weekend minunat

  2. Pingback: Favoritele lunii mai (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

