Inspirational Sunday (34)

Bună!

Este duminică iar mie nu îmi vine să cred cât de repede a trecut săptămâna aceasta, fără ca eu să apuc să termin toate lucrurile pe care le am de făcut.  E clar, iar voi avea parte de o duminică aglomerată şi stresantă!  Partea bună este măcar vremea nu e cine ştie ce, deci nu mă voi bosumfla şi mai tare la gândul că eu stau în casă iar afară este cald şi frumos.

După cum aţi văzut pe Facebook, miercuri am participat la workshop-ul The One, la care , în ciuda faptului că nu am putut rămâne până la final, m-am simţit foarte bine. Mai multe detalii o să vă dau imediat după ce primesc pozele oficiale.

Ahh, să nu uit, azi este Ziua Copilului, dar eu consider că fiecare dintre noi are o părticică din suflet în care încă a rămas copil, aşadar , La Mulţi Ani, tuturor!

“Un copil poate oricand sa invete un adult trei lucruri: cum sa fie multumit fara motiv, cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce isi doreste.”

Paulo Coelho

largeSURSA

 

Iar acum, pentru că am menţinut un pic suspansul, voi anunţa cititoarea lunii mai. Aceast este Lamiita Durac, căreia îi  mulţumesc pentru fiecare comentariu pe care mi l-a lăsat şi pentrui fiecare apreciere! De fapt, vă mulţumesc vouă tuturor, deoarece, fără voi eu , ca şi blogger, nu aş fi.

Draga mea, aştept să mă contactezi fie pe Facebook fie printr-un mail (găseşti adresa mea de mail în pagina de contact).

Vă pup şi vă doresc o duminică minunată!

 

 

6 thoughts on “Inspirational Sunday (34)

  1. Multumesc mult . Tocmai cand m-ai laudat am intarziat si eu . Te pup.( am avut niste zile pe care nu mi le mai doresc sa le am ) .

Leave a Reply

