Impresii de la workshop-ul The ONE Collective by Oriflame

Bună, dragile mele!

Abia aşteptam să vă împărtăşesc impresiile mele de la workshop-ul Oriflame la care am participat, dar pentru că mi-am dorit ca acestă postare să fie completă, a fost nevoie să o tot amân până am primit pozele oficiale.

10431499_773883609318908_2174801838937958021_n

Acum ca am pozele, ordine în idei mi-am pus, nu mai rămâne decât să povestesc cu mi-am petrecut câteva ore foarte plăcute.

 Evenimentul a fost deschis de către Directorul de Marketing Oriflame, Ştefania Marian, care a reconfirmat dorinţa unui parteneriat de lungă durată dintre companie şi bloggerii din România.

Jonas Wramell – make-up artist renumit la nivel internațional şi Director Global de frumuseţe Oriflame, a împărtăşit participanților experienţa lui de pe podiumurile de modă din toată lumea, inspiraţia din spatele creării unui brand de machiaj și detalii despre conceptul și realizarea editorialelor de fashion şi beauty. Nu au lipsit nici tips & tricks despre realizarea tutorialelor video şi foto pentru prezentarea unor produse.

10371603_773879445985991_3049928042589180859_n

Mi-a plăcut prezentarea lui Jonas pentru că, în ciuda faptului că a vorbit şi despre evoluţia sa în această industrie, nu s-a concentrat doar asupra acestui aspect ci a avut grijă să ne dea detalii din spatele podiumurilor şi a luminii reflectoarelor. Ne-a vorbit de exemplu despre cum discută cu designerii cu mult timp înainte de prezentări pentru a pune la punct detaliile machiajelor dar şi câtă agitaţie este in backstage în timpul prezentării. Tot el ne-a vorbit despre conturarea sprâncenelor, aşa că am pentru voi un sfat, direct de la expert: evitaţi stilizarea excesivă a sprâncenelor iar atunci când le conturaţi incercaţi să o faceţi de la coadă spre mijlocul frunţii.

10409489_773879589319310_9136378874483459072_n

Joanna Ferdynus (Maxineczka) şi Katarzyna Gajewska (Katosu), bloggeri de succes din Polonia, au vorbit despre cum să creezi şi să dezvolţi un blog de succes, cât de important este să ai încredere în tine şi în visul tău, care sunt cele mai bune strategii de promovare, principii de etică în colaborarea cu companiile şi, nu în ultimul rând, gestionarea relaţiei cu cititorii.

10455428_773881075985828_5282259899767849806_n

Cele două au avut o prezentare extrem de bine pusă la punct, acoperind toate aspectele. Au vorbit, în principal despre videouri, ele activând pe Youtube, dar aproape tot ce au spus îşi găsea aplicabilitate şi pentru un blog. De pildă ne-au demonstrat cât de importantă este calitatea filmării şi a cadrului, ceea ce se poate transpune, pentru un blog, în poze calitative. Au fost sincere, deschise şi gata să împărtăşească din experienţa lor, lucru pe care nu mulţi sunt dispuşi să îl facă. Mi-a făcut mare plăcere să le ascult!

Din păcate, nu am mai putut rămâne le restul prezentărilor, şi spun “din păcate”  pentru că păreau şi ele foarte interesante:  Cristian China-Birtaa vorbit despre principalele trenduri, do’s and dont’s în relaţia dintre companii şi bloggeri, exemple de campanii de succes în România, iar Elena Dobre a adus in prim plan  principalele metode de advertising online, trenduri în piaţa de digital, tool-uri necesare oricărui blogger.

10425187_773880005985935_7045744597378036696_nAlături de Adina şi Jonas Wramell.

Întreg evenimentul a fost bine pus la punct, începând cu orarul care s-a respectat şi terminând cu speakerii aleşi pe sprânceană. Efortul depul de organizatori pentru realizarea acestui workshop a fost evident şi merită toată aprecierea.

PS: toate pozele sunt preluate de pe pagina oficiala de Facebook Oriflame.

6 thoughts on “Impresii de la workshop-ul The ONE Collective by Oriflame

  1. Ma bucur ca ai avut aceasta experienta si ca ai avut ce invata si ti-a placut . Iti doresc si pe mai departe la cat mai multe participari la evenimente de acest gen .

Leave a Reply

