Review mascara Astor BIG&Beautiful BOOM

Bună!

Fiecare dintre noi îşi doreşte gene lungi şi dese, dar cum nu toate le avem aşa de la mama natură, sfârşim prin a fi într-o permanentă căutare a mascarei perfecte. Şi cum scopul este foarte important, nu trebuie să eliminăm niciun brand de pe listă, nu-i aşa?

Azi vă propun să vorbim despre o mascara de la Astor, un brand de la care recunosc că nu am mai folosit nimic, în ciuda faptului că le-am tot văzut produsele pe rafturi ale diferitelor magazine. Este vorba despre mascara BIG&Beautiful BOOM.

watermarked-20140616_162239

 

Informaţii generale

Există 2 variante ale acestui produs: Negru şi Ultra Negru. Eu am ales-o pe cea de-a doua, desigur. Produsul este ambalat într-un tun auriu , elegant şi care este uşor de găsit în portfard. Apropo, voi ştiaţi ca Heidi Klum este reprezentanta mărcii şi că ea se implică şi în elaborarea design-ului produselor?

 

Ce promite produsul

Mascara Big & Beautiful Boom! iti ofera instant pana la de 10 ori mai mult volum exploziv datorita periei supradimensionate pe care nu e nevoie sa o aplici decat intr-un singur strat sia formulei, imbogatita cu colagen. Genele sunt seducator de lungi si pline dupa doar un singur strat de mascara. Daca privirile ar putea ucide, aceste gene excesiv de lungi ar putea fi mortale…
Creeaza instant volum incredibil pentru genele tale. Este noua ta arma secreta pentru un look ucigator de seducator – in doar o secunda.

 

Cum l-am folosit

Probabil că deja ştiţi cum îmi place să aplic rimelul pentru a obţine cele mai bune rezultate:

  • aplic primul strat prin mişcări in zig-zag , de la baza genelor , spre vârfuri, apoi am aşteptat câteva secunde ca acesta să se usuce. Astfel separ genele si evit efectul de gene lipite intre ele.
  • cel de-al doilea strat a fost aplicat prin mişcări lente , drepte , tot de la baza genelor spre vârf. Procedez asa pentru a alungi genele.

Cu toate că rimelul promite efecte după doar un strat, eu am aplicat două.

 

Ce mi-a plăcut la acest produs

După cele două straturi, genele mele:

pizap.com14029260950311

Schimbarea este evidentă! Genele au devenit imediat mai alungite şi au căpătat volum. În plus, sunt încântată că negrul este atât de intens.

În ceea ce priveşte rezistenţa, pe genele mele a rezistat chiar şi mai mult de 8 ore fără să se întindă sau să mă murdarească, cu toate că m-am atins la ochi cu degetele. Şi toate acestea fără ca formula să fie waterproof! Nici la demachire nu am avut probleme. A fost uşor de îndepărtat după ce am ţinut pe gene o dischetă cu demachiant.

Nu mi-a iritat ochii nici în timpul aplicării , nici după, dar , ca de fiecare dată, menţionez că nu am ochii prea sensibili.

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

Cu toate că sunt fana declarată a aplicatoarelor voluminoase şi dese, cu peri lungi ,  periuţa acestui produs este prea mare.

watermarked-20140616_110930

 

Din această cauză simt că nu îmi pot atinge toate firele din colţul interior al ochiului, fără să îmi fie teamă că m-aş putea răni. Pun tot pe seama dimensiunii şi faptul că peria nu poate fi folosită fără a sterge pe un serveţel produsul în exces de pe ea.  Spun că nu poate fi folosită pentru că ar încărca prea mult genele şi ar lăsa cheaguri de mascara pe ele.

 

De unde se poate cumpăra

Produsul este disponibil pe site-ul elevina.ro , la preţul de 34 lei. În acest moment, pe site este diponibila şi o campanie interesantă. Dacă vă abonaţi la newsletter o trusă de machiaj profesională.

 

Concluzii

Pentru preţul său, consider că produsul arată  bine pe gene şi are o rezistenţă mai mult decât mulţumitoare. Singurul inconvenient ar fi cel al aplicării, dar daca nu sunteţi genul care îşi face machiajul în grabă şi puteţi curăţa periuţa înainte de aplicare , merită să încercaţi această mascara.

 

Ce părere aveţi? Voi aţi încercat produsele Astor?

 

 

 

 

 

 

 

9 thoughts on “Review mascara Astor BIG&Beautiful BOOM

  1. Am pe wishlist de mult timp aceasta mascara; chiar sper sa ni se intersecteze drumurile intr-o buna zi! Ma intrebam: cum este periuta-aplicator comparativ cu cea de la Sexy Pulp – Yves Rocher? (la marime ma refer)
    Pe genele tale arata spectaculos! Mi-a placut review-ul si-ti multumesc, Maria! 🙂
    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Mulţumesc pentru aprecieri Ilda!
      Periuţa de la Sexy Pulp îmi place tare, tare mult şi cu ea nu am avut probleme. Asta este şi mai lungă şi mai deasă. Are aproape 3 cm ca lungime şi 1 cm la jumatate ( mă refer strict la bucăţica cu peri).
      Sper că te-a, lămurit.

      Te pupic ! :*

  2. Arata foarte frumos genele , cred ca are mai multe plusuri decat minusuri asa ca eu m-as declara multumita de el . am avut candva un ruj de la ei dar e ceva timp de atunci si mi-a placut

  3. Nu am incercat aceasta mascara. Dupa aplicarea ei genele arata foarte bine sunt alungite,iar negrul se vede ca este unul intens. Mi-ar placea sa o incerc, mai ales ca mie imi plac genele lungi si dese:*

  4. Cum nu am încercat niciun produs de la Astor, nu mă pot pronunţa în acest sens.
    Apreciez review-ul şi chiar îmi place modul în care acest rimel pune în valoare genuţele ♥
    Pupici, Maria.

  5. Din fericire am genele foarte lunhi, dar din pacate am ochelari. Din aceste 2 motive apelez destul de rar la rimel, dar asta imi place f mult cum arata, o sa-l pun la wishlist pt mama. 🙂

Leave a Reply

