Inspirational Sunday(35)

Bună!

Săptămâna aceasta am terminat în sfârşit sesiunea şi îmi pot dedica o bună bucată din timp lucrului pe care îl fac cu mult drag şi pasiune şi anume scrisul pe blog. Vom avea articole interesante, aşa că staţi prin preajmă.

Tot săptămâna aceasta am primit şi o invitaţie foarte frumoasă. Este vorba despre o invitaţie la botezul micuţei mele nepoate prilej cu care voi pleca o săptămână in Bruxelles, acolo unde va avea acesta loc.

Despre ploaia de zilele aceastea vă spun doar că m-am săturat până şi eu, omul care iubeşte să bea un ceai şi să citească o carte bună în timp ce plouă. Poate ca m-a plictisit şi pentru că nu prea am avut parte de cărţi bune ci doar de cărţi din domeniul bancar.

Sper ca săptămâna viitoare vremea să se dea pe brazdă iar vouă, dragile mele cititoare, vă doresc , ca de fiecare dată, o săptămână uşoară, plină de surprize plăcute şi în care să fiţi doar cu zâmbetul pe buze!

Din cand in cand este bine sa te opresti din urmarirea fericirii si sa te multumesti sa fii fericit.

Guillaume Apoillnaire(poet italian)

largeSURSA

2 thoughts on “Inspirational Sunday(35)

Leave a Reply

