Favoritele lunii iunie (2014)

Bună!

A trecut şi prima lună de vară şi din câte am văzut nu sunt singura căreia i s-a părut că timpul a trecut extrem de rapid.  Dar cum sunt de părere că nu trebuie să privim spre trecut cu melancolie, vă propun să vedem părţile bune ale lunii iunie, mai precis ce produse am folosit în mod preponderent.

De la bun început vă mărturisesc că prea multe noi descoperiri nu am făcut, pentru că în prima jumătate a lunii am fost extrem de ocupată pentru a mai face cumpărături , iar în a doua am cam fost plecată.

Dar gata, fără ale introduceri, să vedem preferatele lui iunie!

watermarked-20140630_185826

  • Loţiunea hidratantă de corp I love…lemons & limes îmi place pentru că are o textură uşoară, intră rapid în piele şi are un miros nemaipomenit, un pic acrişor.  Pe mine mă duce cu gândul la prajiturile cu cremă de lămâie. În plus, fiind loţiune , nu lasă pe piele acea pelicula grasă, ceea ce o face ideala pentru vară.
  • Crema pentru îngrijirea călcâielor de la Farmec este o mai veche favorită. Cu toate că , spre ruşinea mea, pe timpul iernii nu acord atenţia cuvenită călcâielor, pe timpul verii situaţia se schimbă. Până la urmă este sezonul sandalelor şi nimănui nu îi face plăcere să vadă călcâie uscate sau crăpate.  Este foarte hidratantă şi miroase plăcut.
  • Oja Golden Rose în nuanţa 66 din colecţia Holiday este o frumoasă oja texturată ce a intrat destul de recent în colecţia mea. Cu toate acestea, şi-a câştigat rapid un loc printre preferate datorită rezistenţei sale şi a culorii foarte potrivită pentru vară.

watermarked-20140630_190036

  • Apa minerală naturală de la Elmiplant mi-a fost alături luna aceasta şi m-a ajutat să îmi calmez o iritaţie destul de urătă pe care am capatat-o în urma folosirii unei măşti purificatoare. Nu doar că mi-a calmat roşeaţa, dar a avut efect şi împotriva usturimii. Cu siguranţă o voi avea alături şi la mare.
  • Ultimul , dar nu cel din urmă produs, este de departe cel unul dintre cele mai frumos parfumate geluri de duş pe care le-am încercat. Încă de  la lansarea lor am fost curioasă să încerc varianta cu iaurt şi smochine a gelului de duş B.U. in action. Mă aşteptam să fie pe gustul meu, dar se pare că aşteptările mi-au fost depăşite deoarece mirosul dulceag duce spre un parfum de lux. Pe cuvânt că aş purta un parfum care să miroasă ca acest gel de duş!

Acestea au fost favoritele lunii iunie. Ca de fiecare dată, vă aştept părerile şi nu uitaţi că dacă doriţi un review detaliat la unul dintre produse îmi puteţi cere acest lucru.

Vă pup!

12 thoughts on “Favoritele lunii iunie (2014)

  1. Cand citesc despre preferatele lunilor, mi se face dor sa scriu despre asta! Pe de alta parte, parca nu reusesc sa reinnod legatura cu acest tip de postare, dupa ce am cam rarit-o binisor!
    Asa de mare doza de suav e in sticluta ojei GR!!! 🙂
    Gelul de dus BU l-am mai vazut ca favorit – il voi cauta si eu!
    Te pupacesc cu drag, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Vaaai, ce frumoasa e nuanta ojei! O ador, este asa de feminina! ^_^
    Si mie imi place foarte mult gelul de dus B.U. cu iaurt si smochine, atunci cand fac dus si il folosesc, ma simt ca in hammam 😀
    te pup

  3. Tare frumoasă şi caldă e nuanţa ojei de la GR! ♥
    Maria, aş aprecia foarte mult un review la apa minerală naturală de la Elmiplant, cu mulţumiri anticipate! ♥
    Pupici, timp frumos! ♥

    • Draga mea Mihaela, va urma unul saptamana viitoare. Eu iti multumesc pentru ca ti-ai exprimat dorinta. In fond eu sunt aici pentru voi, cititorii mei.

      Te pupic,
      Maria:*

  4. Ma tenteaza gelul de dus B.U , l-am vazut vedeta acestei luni prin foarte multe locuri si imi place nuanta ojei tare mult . Toate sunt faine . Sa te bucuri de ele . Pipici

    • Ha ha, cu placere, de aia sunt aici, nu? Cat despre gelul de dus cred ca il voi recumpara toata vara, atat de mult imi place!

      Te pupic,
      Maria:*

  5. Pingback: Produse consumate (august 2014) | blogul pandorei

  6. Pingback: Prajitura cu lamaie pe pielea ta de la I love…Cosmetics | blogul pandorei

Leave a Reply

