Review mască facială purificatoare Organic Shop

Bună, dragilor!

Încă de la început doresc să vă spun ca am avut cu acest produs o relaţie de tipul dragoste-ură. Tocmai din acest motiv am tot amânat postarea acestui review, cu toate că prima dată am folosit masca acum câteva luni.

watermarked-20140620_103357

 

Informaţii generale

Am cumpărat această masca de la un târg de cosmetice. Motivul care m-a determinat să o iau a fost faptul ca tenul meu are nevoie din când în când de câte un tratament profund care să mai ţină sub control coşurile aflate adânc sub piele şi de care nu mai reuşesc să scap.

 

Ce promite produsul 

“Curăţă blând, strânge porii, hrăneşte şi hidratează pielea.”

Aşadar, produsul ne promite o curăţare eficientă , fără a ne agresă tenul. Până aici totul sună bine!

 

Cum l-am folosit

Urmând recomandările de pe etichetă am plicat această mască după ce, în prealabil , mi-am curăţat tenul cu loţiune micelară. Am avitat atât zona ochilor cât şi zona gurii , iar mai apoi am aşteptat cam 5-7 minute , cu toate că timpul recomandat este de 10 minute. Pasul final a fost clătirea.

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

De obicei încep cu aspectele pozitive, dar de data aceasta simt că este nevoie să încep cu ce nu mi-a plăcut.

Am folosit această mască de aproximativ 8 ori, dintre care de 2 ori am avut nişte reacţii foarte urâte.

Cu prima ocazie am aplicat masca la câteva zile după ce îmi scosesem câteva coşuri , iar cu cea de-a doua ocazie am aplicat-o după ce am ieşit din duş. Pentru prima dată îmi asum răspunderea: aş fi putut să amân aplicarea ei , dar faptul ca promitea să fie blândă cu tenul m-a determinat să nu o fac.

Cu ambele ocazii senzaţiile neplăcute s-au concretizat în usturime şi  înroşirea puternică a pielii, înroşire care s-a menţinut cam pentru 30 de minute după ce am curăţat-o de pe ten.

Acest aspect mă face să cred că totuşi nu este prea blândă şi că nu ar fi indicat să fie folosita de către persoanele cu ten sensibil.

 

Ce mi-a plăcut la acest produs

Au fost desigur şi aspecte pozitive ce merită enumerate , printre care : ambalajul uşor de folosit şi foarte igienic, parfumul subtil şi plăcut al măştii, textura sa densă .

watermarked-20140620_103433

Mai mult, în afară de cele 2 întâmplări despre care v-am vorbit mai sus, după fiecare folosire mi-am simţit tenul catifelat şi curat. Inclusiv zona problematică a nasului părea mai fină.

De pe lista de ingrediente lipsesc parabenii, siliconii şi SLS-ul, iar parfumul, deşi prezent, este pe ultimul loc în listă. Pe de altă parte, produsul conţine nămol din Marea Moartă, care hraneşte şi hidratează tenul dar şi extract de alge, care ajută la procesul de reînnoire a pielii.

 

De unde se poate cumpăra

Acest produs se găseşte pe site-ul Cosmetica Verde , la preţul de 13 lei. De asemenea, dacă sunteţi din Bucureşti, trebuie să ştiţi că puteţi găsi un stand Cosmetica Verde la orice târg de cosmetice organizat.

 

Concluzii

Din cauza acelor 2 episoade am stabilit că această mască nu îmi este potrivită şi cu siguranţă nu aş recomanda-o persoanelor cu ten sensibil, alergic sau care suferă de probleme acneice grave. Persoanelor cu ten normal care doresc să o încerce le recomand să o aplice mai întâi pe o zonă mică, iar mai apoi, daca nu apare nicio reacţie neplăcută , pe toată faţa.

Nu uitaţi că fiecare persoană are un alt fel de ten şi că ceea ce nu mi se potriveşte mie nu înseamnă că nu i se poate potrivi altcuiva.

 

A mai încercat cineva această mască? Dacă da, voi aţi avut aceleaşi reacţii?

 

 

 

 

 

 

7 thoughts on “Review mască facială purificatoare Organic Shop

  1. Uff, n-am incercat-o, acum o vad si aflu despre aceasta masca pentru prima data!
    Imi pare rau ca ti-a provocat neplaceri! Se intampla – nu avem de unde sa stim pana nu incercam, asta e clar!
    Pupicei, draga Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Ai dreptate, Ilda! Şi , aşa cum am spus în postare, sunt convinsă că alte persoane nu au avut probleme cu ea. Totut depinde mult de tenul fiecăruia.

      Te pup şi eu :*

  2. Conteaza mai mult ca nu a fost eficienta in scopul ptr care ai cumparat-o decat textura, ambalajul … etc. Deci clar , nu e ptr tine . Nu am folosit-o si nici nu stiu daca mi-as dori .

    • Evident, dar eu sunt de parere ca orice produs are atat parti bune cat si parti care ne plac mai putin si ca atunci cand vorbim despre unul trebuie prezentate amandoua.

      Te pup,
      Maria :*

  3. Am vazut-o si eu pe site si eram foarte curioasa de ea, cum e. Imi place culoarea ei mult si parca ma tenteaza la pretul ei, dar am un ten acneic si eu am nevoie de masti care sa tina cosurile si sebumul sub control 🙂

Leave a Reply

