Inspirational Sunday (36)

Bună!

Dragilor, cum a fost săptămâna voastră?  Eu una mi-am rezervat primele zile ale săptămânii pentru a mă odihni după vacanţa din Belgia (apropo, doar mie mi se întâmplă să mă întorc din vacanţe mai obosită decât am plecat?) . În ultimele zile , însă, s-a cam zis cu leneveala deoarece am început curăţenia, lucrările la casă fiind pe ultima sută de metrii.

În ceea ce priveşte interesul comun al tuturor femeilor , în această perioadă, şi anume reducerile, nu mă pot lăuda cu prea multe : doar o fustă conică cu model floral şi o pensulă de machiaj din Sephora.

Una peste alta , lunile iulie şi august mereu îmi dau o stare de bine, de relaxare , ceea ce vreau să vă transmit şi vouă prin postarea de azi.

 Prefer un nebun care sa ma inveseleasca, decat un om cu experienta vietii care sa ma intristeze.

William Shakespeare

large (1)SURSA

Vă pup și vă doresc o duminică minunată!

3 thoughts on “Inspirational Sunday (36)

Leave a Reply

