Produse consumate (iulie 2014)

Bună!

Ştiu sigur că această postare se numără printre favoritele voastre, tocmai de aceea am decis să o fac cât mai des posibil, chiar dacă numărul de produse pe care reuşesc să le consum nu este chiar atât de mare .

De data aceasta, chiar după ce am făcut pozele , le-am editat şi m-am apucat de scris, am realizat că mai aveam 2 produse goale pe care am uitat să le includ. Nu ştiu cum am reuşit, dar până la urmă , nu e nimic, le veţi vedea luna viitoare.

Probabil sunteţi deja curioase, aşadar o să las vorba şi voi trece direct la protagonistele postării.

watermarked-20140705_112644

 

 

La capitolul igiena stam cel mai bine, având cele mai multe consumate .

watermarked-20140705_112448

 

  • Şamponul Syoss se afla de mult timp prim baia mea. La început îl foloseam cu regularitate , deoarece nu îmi agresa scalpul, dar mai apoi am încercat alte produse, acest şampon fiind  uşor, uşor uitat. După ce l-am redescoperit şi mi-am propus să îl termin mi-a mai ajuns doar pentru 4 folosiri. Îmi place pentru că da părului un aspect destul de sănătos şi oferă un pic de volum.
  • Gelul de duş cu nucă de Macadamia de la Yves Rocher a tot fost lăudat pe bloguri aşadar nu aveam cum să nu mi-l achiziţionez şi eu. Acum că l-am terminat trebuie să recunosc că nu am fost prea impresionată de mirosul său. Nu mă înţelegeţi greşit, miroase bine, dar nu la fel de bine ca cel cu cafea sau cel cu migdale verzi. În rest , la fel ca în cazul tuturor gelurilor YR mi-a plăcut consistenţa şi faptul că face spumă din abundenţă.
  • Gelul pentru igiena intimă de la Nivea mi-a fost bun prieten şi cu toate că acum folosesc altceva, sunt convinsă că ne vom reîntâlni. Face spumă , miroase foarte plăcut şi lasă zona foarte curată, fără a o irita.
  • Nu am putut să nu vă arăt şi acest săpun de la Nivea cu cocos şi ulei de migdale pentru că pur şi simplu miroase foooarte bine.

 

 

watermarked-20140705_112522

 

  • Am cam abuzat de loţiunea autobronzantă de la Alverde în această perioadă, dar să fim serioşi, cine nu îşi doreşte picioare bronzate instant? Cu toate că nu mă împac deloc cu mirosul său , îmi place pentru ca nu lasă urme inestetice pe piele şi bronzul obţinut nu este portocaliu.

 

watermarked-20140705_112540

 

  • Dizolvantul pentru lacul de unghii de la Farmec nu este printre preferatele mele deoarece îmi cam usucă unghiile, dar trebuie să recunosc că este puternic şi îndepărtează rapid chiar şi ojele cu sclipici.  Tocmai din această cauză îl folosesc când aplic glitter şi nu îmi doresc bătăi de cap la curăţare.

 

watermarked-20140705_112559

 

  • În ultimul timp am folosit în mod exclusiv această loţiune micelară deoarece tenul meu s-a împăcat foarte bine cu ea, nu mi-a provocat iritaţii, curăţă eficient şi nici nu are parfum. Ce pot cere mai mult?

 

Aţi folosit şi voi măcar unul dintre aceste produse? Dacă da, abia aştept să îmi spuneţi ce păreri aveţi despre el.

Vă pup!

 

8 thoughts on “Produse consumate (iulie 2014)

  1. Dizolvantul ptr unghii de la farmec si gelul intim de la nivea , in general ma declar multumita de produsele acestor marci . Ma tenteaza lotiunea micelara de la Loreal

Leave a Reply

