Inspirational Sunday (37)

Buna tuturor!

Am lipsit un pic de pe blog deoarece intampin anumite probleme cu calculatorul: nu prea reusesc sa il deschid, iar atunci cand o fac , se blocheaza constant. Dupa atatia ani in care m-a servit pot intelege ca tot ce isi mai doreste este sa iasa la pensie. V-am spus aceste lucruri deoarece stiu ca imi sunteti alaturi si ma intelegeti, lucru pentru care va si multumesc !

In ciuda micilor probleme tehnice, am reusit sa pozez o manichiura pentru voi si sa pun cap la cap o lista cu produse indispensabile pentru vara aceasta. Aceste articole vor aparea in curand pe blog, deci stati pe aproape.

Sunt tare curioasa sa imi spuneti cum a fost saptamana voastra. Eu am incercat sa fac cat mai mult din lucrurile care ma fac fericita: am citit mult, m-am jucat cu diferite machiaje, m-am plimbat, am dansat.

“Fericirea nu e ceva deja existent. Ea provine din actiunile tale.”

Dalai Lama

largeSURSA

Va pup si va doresc o saptamana superba!

 

”Fericirea nu este ceva deja existent. Ea provine din acțiunile tale.” – Dalai Lama – See more at: http://fiimplinit.ro/33-citate-si-sfaturi-care-iti-vor-schimba-modul-in-care-gandesti/#sthash.xOg8i2As.dpuf
”Fericirea nu este ceva deja existent. Ea provine din acțiunile tale.” – Dalai Lama – See more at: http://fiimplinit.ro/33-citate-si-sfaturi-care-iti-vor-schimba-modul-in-care-gandesti/#sthash.xOg8i2As.dpuf
”Fericirea nu este ceva deja existent. Ea provine din acțiunile tale.” – Dalai Lama – See more at: http://fiimplinit.ro/33-citate-si-sfaturi-care-iti-vor-schimba-modul-in-care-gandesti/#sthash.xOg8i2As.dpuf
”Fericirea nu este ceva deja existent. Ea provine din acțiunile tale.” – Dalai Lama – See more at: http://fiimplinit.ro/33-citate-si-sfaturi-care-iti-vor-schimba-modul-in-care-gandesti/#sthash.xOg8i2As.dpuf
One thought on “Inspirational Sunday (37)

Leave a Reply

