NOTD: Pink&Glitter

Buna, dragile mele!

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu , chiar daca am oja intacta, cu greu ma abtin sa nu imi sterg unghiutele si sa nu imi fac un model nou. Uneori, atunci cand sunt chiar foarte multumita de ce am reusit, pastrez modelul pana cand incepe sa sara, altfel am program: 2 manichiuri pe saptamana.

Probabil ca va intrebati de ce nu va prezint mai des modele daca tot le schimb asa des. Raspunsul este unul simplu. De cele mai multe ori merg pe o singura culoare, iar voua prefer sa va prezint combinatii, desene, lucruri care sa va inspire.

wpid-20140712_123750.jpg

Nimic complicat, foarte usor de realizat de oricine, dar totusi nu este banala. Ah da, puteti observa ca de la un timp nu imi mai port unghiile lungi, ci le tai aproape de baza.

Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:

wpid-20140712_140615.jpg

  • oja The ONE by Oriflame in nuanta Orchid-rezista foarte bine, are pensula lata, culoarea se intinde usor si uniform(puteti vedea o alta manichiura cu aceasta oja AICI)
  • oja in nuanta 112 Golden Rose, colectia Jolly Jewels. La fel ca toate ojele din aceasta colectie are o rezistenta mare, nu necesita top-coat, pensula este normala, sunt suficiente doar 2 aplicari iar timpul de uscare este mic. Contine particule mov, care sunt mai mici si argintii care sunt mai rare si mai mari.

wpid-20140712_124014.jpg

Ce parere aveti despre manichiura propusa? Vi se potriveste ?

 

11 thoughts on “NOTD: Pink&Glitter

  1. Îmi place! ♥
    Şi eu mi-am pregătit pentru pedichiura din această seară tot un roz, dar ce bate mai mult spre corai + un glitter argintiu. Pentru manichiură încă mă mai gândesc! 🙂
    Zi frumoasă, Maria! :-*

  2. Ti-a iesit foarte bine. Imi place cum a iesit manichiura. Culoarea, mixajul si faptul ca e uniforma.
    Presupun ca ai si multa dexteritate. Eu, una, nu reusesc. Daca imi fac cu o culoare intensa depasesc spatiul unghiei. Poate ai folosit ceva sabloane, ceva. Nu stiu, dar e superr.

  3. Mie imi place sa am si manechiura si pedichiura de aceeasi culoare si nu prea sunt o impatimita a gliterului , cel mult cel argintiu . De cand a inceput vara stau pe o culoare turbata ( zic unii ) 😀 un roz intens , ciclame … care imi place la nebunie . Si veti rade , e Calvin Kleyn si am luat-o de la ” Ieftinica ” anul trecut .:D

  4. Pingback: Favoritele lunii iulie (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

