Review lotiune de corp pentru fermitate Elmiplant

Buna!

Ce femeie nu isi doreste picioare fara celulita, cu piele ferma si hidrarata fara sa depuna prea mult efort prin salile de sport? Eu sigur mi le doresc dar recunosc si faptul ca sunt destul de comoda, tocmai de aceea am fost foarte interesata sa incerca noua lotiune pentru fermitate de la Elmiplant, o marca pe care stiti deja ca o apreciez.

Informatii generale

wpid-2014-07-18-00.12.37.jpg.jpeg

Produsul este ambalat sub forma de sticla de plastic, fara pompita. Pe partea din spate a sticlei se gasesc toate informatiile necesare, incepand cu recomandarile de folosire si terminand cu lista de ingrediente.

 

Ce promite produsul

Lotiunea de corp pentru fermitate elmiplant imbunatateste eleasticitatea si reda pielii o textura vizibil mai neteda dupa numai 7 zile. Formula ce se absoarbe usor in piele este imbogatita cu LIPOFIRM , un complex de ingrediente naturale, care reface fermitatea pielii, stimuland si regland micro-circulatia. Avand proprietati tonice si de purificare, uleiul de mandarine 100% natural imbunatateste textura pielii, restabilindu-i elasticitatea si supletea.

 

Cum l-am folosit

Timp de aproximativ o luna am folosit zilnic acest produs, pe picioare, aceastea fiind zona mea cu probleme. In fiecare seara am masat prim miscari circulare si destul de ferme aceasta lotiune in piele, pana cand simteam ca a fost absorbita complet.

 

Ce mi-a placut la acest produs

Voi incepe prin a va spune ca, la fel ca in cazul tuturor produselor Elmiplant, am fost incantata de faptul ca lotiunea nu contine parabeni, parafine sau coloranti. Acest lucru este intotdeauna un plus pentru mine.

Dupa fiecare folosire, pielea devenea mult mai fina si catifelata la atingere. Dupa mai multe folosiri am inceput sa imi simt , mai ales zona genunchilor, din ce in ce mai hidratata, lucru care m-a bucurat.

In ceea ce priveste absorbtia in piele, aceasta se face destul de usor, in ciuda consistentei destul de groase a lotiunii. Din punctul meu de vedere consistenta este undeva intre cea a unei lotiuni si cea a unei creme. Nu lasa pelicula grasa pe piele.

wpid-20140717_131557.jpg

Un ultim aspect care m-a incantat a fost mirosul usor fructat al lotiunii care persista pe piele, dar nu intr-un mod deranjant.

 

Ce nu mi-a placut la acest produs

In ciuda folosirii regulate, nu am remarcat imbunatatiri la nivelul fermitatii pielii. Din pacate nu mi s-a parut ca am pielea mai elastica sau ca am reusit sa tonific piele mai moale din anumite zone ale picioarelor. De mentionat este faptul ca nu am facut deloc sport pe perioada folosirii lotiunii, ceea ce ar fi putut intarzia aparitia rezultatelor.

 

De unde se poate cumpara

Produsul se gaseste pe site-ul elevina.ro , insa momentan nu mai este pe stoc. În acest moment, pe site este diponibila şi o campanie interesantă. Dacă vă abonaţi la newsletter o trusă de machiaj profesională.

 

Concluzii

Per total nu pot spune ca este un produs care m-a dezamagit , ci doar un produs care nu a functionat pentru mine. Recomand ca folosirea acestei lotiuni sa fie combinata cu exercitii fizice si o alimentatie echilibrata pentru a se obtine rezultate vizibile in ceea ce priveste elasticitatea pielii.

 

Ati folosit aceasta lotiune? In cazul vostru rezultatele au fost vizibile?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Review lotiune de corp pentru fermitate Elmiplant

Leave a Reply

