Cumparaturi recente

Buna!

Acum ceva timp aceast tip de articole apareau cu regularitate pe blogul meu, dar la un moment dat am renuntat usor-usor la ele deoarece produsele pe care le primeam spre testare vi le aratm pe pagina de Facebook, iar celor pe care le cumparam le dedicam, in timp, postari complete.

Ce m-a facut azi sa va propun aceasta postare ( idee care a fost pe placul vostru din cate am vazut) a fost faptul ca mi-am dat seama ca suntem in perioada reducerilor si multe dintre articolele pe care le veti vedea sunt inca disponibile in magazine la preturi mici. Astfel, daca va intereseaza ceva anume, aveti inca sanse sa gasiti respectivul produs. In plus, cui nu ii place un chilipir, nu?

Fara alte introduceri, sa  vedem ce mi-am cumparat in utima luna si jumatate!

 

Tricourile  nu lipsesc din garderoba nimanui, in principal datorita faptului ca sunt deosebit de versatile, putand fi puratate alaturi de blugi, fuste, pe sub sacouri. Toate cele 3 alese de mine au acelasi croi, difera doar modelul. Le-am cumparat saptamana aceasta din magazinul H&M , la pretul de 20 lei fiecare. Din cate am vazut pretul nu era redus, ci pur si simplu atat costau ele. In ceea ce priveste materialul, 95% este bumbac, iar 5% elastic si se simt foarte bine pe piele.

wpid-2014-07-19-22.37.03.jpg.jpeg

 

Ca sa ramanem tot in zona hainelor va prezint si aceasta frumoasa fusta conica, cu talie un pic inalta si lungime pana la genunchi. Eu una mereu am considerat ca din garderoba unei femei nu trebuie sa lipsesca fustele si rochiile, insa este necesara un pic de atentie, pentru ca nu oricui i se potriveste orice. Pe mine una ma imbraca bine fustele cu lungimi apropiate de genunchi, deoarece sunt inalta dar nu am piciore subtiri. Pe aceasta o gasiti in magazinul New Look la super-pretul de 60 lei.

wpid-pizap_1405799102559.jpg

 

Da, stiu, gentile negre sunt usor de asortat dar este vara si daca nu purtam acum culori, atunci nu stiu cand. Tocmai de aceea, eu va incurajez sa indrazniti sa purtati genti colorate, care nu doar ca sunt frumoase dar si pot scoate o tinuta simpla din anonimat. Pe cea portocalie am cumparat-o dintr-un hypermarket din Belgia(ceva ce semana cu Metro la noi) dar cea albastra este cumparata din magazinul Eponge si a costat in jur de 60 lei, cu reducere. Daca sunteti interesate de model , dar albastru nu este favoritul vostru trebuie sa stiti ca o aveau si pe roz, crem si galben.

wpid-pizap_1405798954218.jpg

 

Recunosc ca nu am fost pe faza inca de la inceputul perioadei reducerilor, asadar cred ca am ratat cateva modele frumoase de cercei, dar chiar si asa tot am reusit sa gasesc frumusetile din poza, in magazinul Koton. Sunt perfecti pentru vara! Ah, da, mai aveau si o multime de bratari, inele sau lanturi, la preturi la fel de tentante.

wpid-20140719_175738.jpg

 

Pana acum nu am fost prea interesata de fardurile sub forma de pigment pentru ca aveam impresia ca nu le poate aplica oricine. Dupa ce am vazut un tutorial pe Youtube cu acest pigment de la MAC am zis ca trebuie sa fie al meu, atat de mult mi-a placut nuanta sa si anume Melon. L-am cumparat tot din Belgia, la sticluta mica pentru 10 euro.

Din Sephora, de la noi de aceasta data, mi-am cumparat o pensula pe care o folosesc exact pentru a aplica pigmentul in centrul pleoapei. Este Shadow Brush si a fost doar 25 lei, redusa cu 40% .

wpid-pizap_1405799011318.jpg

 

Va mai amintiti ce va spunem intr-un alt articol despre caratul recipientelor mari in bagaj? Ei bine, consider ca acest set de recipiente din  Lidl, care apropo, costa doar 7-8 lei, este deosebit de util, mai ales pentru acelea dintre voi care urmeaza sa calatoreasca cu avionul. Recipientele nu depasesc limita de 100 ml si in plus vin deja intr-un portfard transparent, ceea ce inseamna ca pot fi luate fara probleme in bagajul de mana.

wpid-2014-07-19-22.36.25.jpg.jpeg

 

Va tenteaza ceva din cele pe care vi le-am prezentat mai sus? Voi ati aveti achizitii noi de care sunteti foarte mandre?

24 thoughts on “Cumparaturi recente

  1. Toate sunt foarte frumoase! Imi plac foarte mult!! Tricourile sunt chiar dragute si pretul este unul bun. Eu niciodata nu am apucat astfel de preturi la H&M. :)):)) :*

  2. Recumosc ca am profitat si eu luna asta de reduceri. Duminica trecuta am prins o oferta pe kurtmann, mi-am luat vreo 7 maiouri cu 50 de lei, iar transportul a fost gratuit. Cu o saptamana inainte am facur iar o mica comanda pt ca era 80% reducere si mi-am luat 2 maiouri draguta si o pereche de pantaloni rosii, 70 de lei cu tot cu transport. La capitolul cosmetice mi-am luat Boby Sorbet de la The Body Shop 1+1 50% reducere. Unul de gref si unul de mango. Sunt divine. Pt mine sunt revelatia verii. Apoi mi-am mai luat un scub I love…vanilla&icecream, un scrub de fata de la Balea, CC Creamul de la Elmiplant si o spuma autobronzanta de la Plz Buin. Sper sa fie buna pt ca inca n-am incercat-o inca. Am fost harnica luna asta :))) ca niniodata :))

    • Waaa, pai nu-o de gluma cu tine si Kurtmann :))! Trebuie sa incerc si eu in scrub de la The Body Shop neaparat, ca altfel nu se mai poate.
      Sa te bucuri si sa folosesti cu placere tot ce ti-ai cumparat.

      Te pupic,
      Maria :*

      • Vezi ca eu zic de Body Sorbet. E o lotiune de corp, dar cu o textura ultra lejera, ca o adiere. Intra in piele aproape instant. Si miroase genial. Ei recomanda ca inainte de folosire sa-l bagi 10 min la frigider pt un efect si mai racoritor. Pt mine, care detest caltura a fost revelatia verii, 😀

  3. Foarte faine , m-ar tenta pigmentul , nu am folosit niciodata . Nu prea fac cumparaturi online dar am luat recent un lantisor cu un pandantiv cu un mesaj inspirational pentru o persoana speciala , de pe silver4you .. super dragutz . Si ptr mine mi-am luat o sandaleta din magazin si vopsea ptr sprancene 😛

  4. Ador tricourile din categoria basic și chiar achiziționez frecvente astfel de piese vestimentare. Cele mai multe le am din H&M.
    Săptămâna aceasta am dat și eu o raită prin magazine și mi-am cumpărat, printre altele, o rochiță la reducere din H&M, la doar 30 lei. 😀

    • Am vazut ca si tu esti fana pentru ca, desi nu am timp sa las mereu comentarii, te urmaresc cu drag.
      Sa poti cu placere noile tale achizitii!

      Pupici,
      Maria :*

  5. Vai cand vad setul acela de recipiente de la Lidl imi vine sa fug sa il iau…si cand ma gandesc ca eu mi-am luat unul din Sephora…Insa eu ma deplasez mult de colo colo incat mai am nevoie de unul. Imi place postarea, si restul lucrurilor sunt dragute(sa nu mai zic de geanta aceea albastra). Sa le porti cu placere^_^

    • Erau 2 tipuri de seturi: acesta si unul care avea si recipiente cu pulverizator. Daca nu ai un Lidl prin apropiere si ai in schimb un DM, ceva asemanator gasesti si acolo la aproximativ 9 lei. Le stiu si pe cele din Sephora dar mi s-ar parut prea scumpe.

      Multumesc si te pup,
      Maria :*

      • Da, sunt destul de scumpe in comparatie cu acestea, am un Lidl in drum maine asa ca poate o sa intru acolo, daca nu le vedeam in postarea ta, nu cred ca stiam de existenta lor :*

  6. Sa le folosesti cu drag pe toate!
    Foarte frumoase! 🙂 Cerceii si gentiile mau cucerit in mod deosebit.Eu nu ma pot lauda cu nimic pentru mine dar as putea sa spun ca mi-am innoit nepotelul cu multe hainute pentru vara,tricouri,pantaloni scurti,maieuri si sapcute 😀 De cand il cresc el are prioritate in fata mea 🙂

  7. Hehe, arata foarte dragut setul de recipiente de la Lidl 🙂 sper ca il voi mai gasi cand ma duc in seara asta, pare foarte tentant si folositor 🙂 eu parca nu as mai calatori niciodata cu avionul dupa ce am vazut ce s-a intamplat recent.. 😦

Leave a Reply

