Inspirational Sunday (38)

Buna!

Probabil ca nu doar eu am perioade si perioade: uneori simt ca nici daca ziua ar avea 30 de ore nu as reusi sa termin tot ce imi propun, iar alteori tot ce fac este sa stau in pat si sa citesc. A doua varianta descrie perfect saptamana mea. Sper ca voi totusi ati reusit sa fiti mai active.

Apropo, intr-una din zilele viitoare voi incepe sa merg la alergat , cu prietenul meu. El a mai facut asta, insa pentru mine este o noutate. Fie vorba intre noi, cred ca o sa cad lata dupa 10 minute.

In alta ordine de idei, maine trebuie sa stati cu ochii pe blog deoarece pregatesc un concurs pentru voi, o multumire, sa ii spunen. Sper ca premiul sa fie pe placut vostru si sa va inscrieti in numar cat mai mare! Cu un asa inceput de saptamana, lucrurile nu au cum sa nu mearga bine si in continuare, nu-i asa?

Va doresc o saptamana frumoasa, plina de surprize placute!

 

Da sansa fiecarei zile sa fie cea mai frumoasa din viata ta.

Mark Twain

largeSURSA

5 thoughts on “Inspirational Sunday (38)

  1. Ce bine arata prima poza. 😀 Si eu am cam vegetat lately, Livin’ la vida loca mai putin:)) Dar pe Ricky il vreau oriunde, oricat si oricum. Chiar si gay :-< :))
    O sa trec pe aici si maine. 🙂 Multumim! Pupici

  2. Am avut o saptama tare grea , m-a chinuit o durere de stomac incat am slabit 2 kg … asta e partea buna dar nu mi-as mai dori 😀 inca ma mai sacaie usor dar ser sa treaca , ma doftoricesc inca .

  3. O saptaman minunata! :-*
    Niciodata nu o sa ne ajunga timpul. Eu imi cresc nepotelul si mai mereu sunt dupa el,are 2 ani si 8 luni,e o fire iute,cand ma gandesc seara parca n-am facut nimic si as mai vrea sa mai fie macar 10 ore in aceeasi zi 😀

Leave a Reply

