Giveaway-pentru ca imi sunteti alaturi! [INCHIS]

Buna tuturor!

Asa cum am promis, azi voi da startul unui concurs pentru voi, pentru ca imi sunteti alaturi si pentru ca simt ca trebuie sa va multumesc intr-un fel sau altul. Fara cititori fideli, fara fani sau fara feedback-ul constant al acestora, un blogger ar putea la fel de bine sa scrie intr-un jurnal si nu ar fi nicio diferenta. Increderea acelor oameni care revin cu drag pe site trebuie rasplatita!

Premiul este oferit de mine si toate produsele sunt noi. Probabil deja sunteti curioase sa veeti ce va ofer, nu-i asa? Nu o sa va mai tin in suspans:

wpid-2014-07-21-10.40.02.jpg.jpeg

  • apa de toaleta B.U. Wild de 50 ml;
  • crema de maini si unghii de la Farmec;
  • fard crema The ONE by Oriflame in nuanta Olive Green;
  • 2 mostre de fond de ten;

Pentru a putea castiga acest premiu, trebuie, desigur, sa urmati cateva reguli, pe care am incercat sa le mentin cat mai simple. Asadar, va trebui sa:

  • dati like paginii de Facebook a blogului (click AICI sau direct din partea dreapta a paginii)
  • sa dati share pe Facebook acestui articol (copiati link-ul sau click pe butonul pe care scrie facebook de la finalul articolului)
  • sa imi lasati un comentariu in care sa imi spuneti numele cu care ati dat like, sa imi lasati link-ul de share si sa imi spuneti ce va face sa reveniti pe blogul meu

Nu uitati ca daca doriti sa fiti primele care afla de noile articole postate va puteti abona prin email, din partea dreapta a paginii.

Concursul incepe astazi si se sfarseste pe data de 25 iulie, la ora 20:00. Concursul este deschis national. Imi rezerv dreptul sa elimin din concurs inscrierile care copiaza ideile anterioare si dreptul de a acorda sanse in plus persoanelor active.

Acestea fiind spuse, nu imi mai ramane decat sa va urez succes tuturor!

Castigatoarea acestui concurs este , conform random.org Adyna Radu, adica inscrierea cu numarul 45. Rog castigatoarea sa ma contacteze fie pe Facebook fie pe mail pana duminica seara, la ora 22:00. Daca nu voi fi contactata voi face o noua extragere.

Screenshot from 2014-07-26 07:52:32

Multumesc tuturor pentru inscriere!

 

67 thoughts on “Giveaway-pentru ca imi sunteti alaturi! [INCHIS]


  1. fb ioana.alexandrescu
    imi lace ca articolele sunt pe intelesul tuturor,ca nu apar pe la tot coltul diverse reclame ,noutatile pe care ni le aduci

  2. FB : Burcescu Mirela-Liliana
    Link share : https://www.facebook.com/burcescu.mirelaliliana/posts/819103388122033
    Imi place faptul ca ne tii la curent cu tot ceea ce faci, ne arati ceea ce ti-ai cumparat si ai folosit, ne spui parerea ta sincera despre produsele folosite,ne dai sfaturi despre ceea ce consieri tu ca poti, si toate astea le faci intr-un mod simplu,nu tendentios, faci astfel incat sa fie pe intelesul tuturor.
    Multumim ptr giveaway !
    O zi minunata si o vara extraordinara iti doresc !!

  3. Fb- Copilitza Fara Minte
    Share link-https://www.facebook.com/pupazadinteii/posts/254175571447961
    Varietatea produselor pe care la cumperi sau la care le faci review-uri, unele sfaturi sunt pe placul meu si al multor fete adolescente si nu numai ma fac sa citesc din cand in cand blogul si sa revin atat cat imi permite timpul pentru a savura articolele respective.
    Week-end minunat! Multumesc!

Leave a Reply

