Inspirational Sunday (39)

Buna, dragilor!

Se pare ca in sfarsit voi reusi si eu sa ajung la mare. “Minunea” se intampla luni, dar stati linistite, voi lasa cateva articole pregatite pentru voi. Cand ma voi intoarce voi alege si cea mai activa cititoare a lunii, asadar nu uitati sa imi lasati comentarii atat pe Facebook cat si aici, caci acest lucru sigur nu va trece neobservat!

Asa cum v-am amuntat pe pagina de Facebook, ieri am trecut pe la standul Avene din Afi Palace Cotroceni unde, cu ajutorul unui aparat, am aflat ca pielea mea este de tipul 3, adica ma bronzez dar uneori ma si ard in timpul expunerii la soare. De acolo am plecat cu o multime de mostre maricele cu produse adaptate tenului meu. Va recomand si voua sa va opriti la stand, daca aveti drum pe acolo.

Din cauza caldurii nu m-am machiat prea mult, ba chiar , atunci cand am putut, nu m-am machiat deloc. Sunt foarte curioasa sa aflu daca voi va machiati pe caldurile astea si daca da, cam ce produse folositi.

Va doresc o saptamana cat mai frumoasa si nu uitati sa zambiti…mereu!

Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau.

Gabriel Jose Garcia Marquez

largeSURSA

 

5 thoughts on “Inspirational Sunday (39)

  1. Eu mă machiez din plăcere, indiferent de anotimp! ♥
    Vara, optez pentru texturi cât mai lejere: o cremă uşoară + puţină bază în punctele cheie – pomeţi, frunte şi nas (eu o folosesc pe cea de la Oriflame – Studio Artist), fond de ten rezistent la apă, toate fixate cu o pudră translucidă, în cel mai fin strat! ♥
    Blush, rimel, ruj/gloss şi sunt pregătită pentru a-mi începe ziua cu zâmbet! ♥
    Pupici, să te bucuri de zile superbe la mare şi să ne reauzim cu bine! ♥

  2. Vacanta placuta , sa ai parte de vreme frumoasa . Sincer , vara nu ma prea machiez ptr ca transpir foarte tare la fata . O crema cu factor de protectie , ruj si putina mascara . Am aflat de pe un blog , ca ar exista un pray in farmacii Odaban pe care ma voi stradui sa il achizitionez .

  3. Ce postare frumoasa! Imi place, place, place ❤
    Referitor la produsele Avene, esti o norocoasa ca locuiesti in Bucuresti, eu sunt in Iasi si prin Palas Mall nu prea sunt standuri de astea 😦
    Sa le folosesti cu drag! pupici

Leave a Reply

