Favoritele lunii iulie (2014)

Luna iulie, cu toate ca nu a fost la fel de calduroasa pe cat ne-am fi asteptat a fost pana la urma o luna de vara, fapt care pentru mine se reduce la cateva idei de baza: antiperspirant bun, machiaj lejer, oje colorate. Toate aceste lucruri se vor regasi in produsele pe care azi vi le prezint ca fiind favoritele lui iulie.

 

Odata ce reusesc sa gasesc un deodorant pe gustul meu, cu greu il mai schimb, decat in situatii extreme. Asa ceva s-a intamplat cand nu l-am mai gasit pe preferatul meu, tot de la Garnier, dar am gasit ceva asemanator: Garnier Mineral Maximum Control. Am ajuns sa il indragesc extrem de mult si pe acesta deoarece protejeaza impotriva mirosului neplacut, lasa pielea sa respire si are un parfum foarte placut.

Gelul anticelulitic de la Elmiplant deja este o veche “vedeta” pe blogul meu, fiind singurul produs anticelulitic de la care chiar am obtinut rezultate. Are o textura lejara, miros placut si chiar ajuta la diminuarea depozitelor de grasime sub forma de celulita. Puteti citi review-ul acestui produs AICI.

2014-07-26 22.48.36

 

CC Cream-ul Elmiplant ajunge din nou printre favorite. Pur si simplu suntem de nedespartit in zilele calduroase, in care consider ca fondul de ten ar fi mult prea mult pentru tenul meu. Textura lejera, acoperire bunicica si rezistenta de cateva ore, pret excelent (doar 18 LEI) cam acesta aceste produsul in cateva cuvinte.

Desi nu este intrat de mult in colectia mea, pigmentul e la MAC in nuanta Melon isi merita din plin locul printre favorite. L-am folosit in special in machiaje de seara si zau ca reuseste sa scoata un machiaj banal din anonimat. Cumva privit dintr-o parte pare roz, iar din alta parte se transforma in galben.

Am revenit la mascara de la L’Oreal Volume Million Lashes dupa un timp in care uitasem de ea. Imi place pentru ca nu incarca genele, pentru gustul meu ofera suficienta alungire si nu curge pe timpul zilei, ceea ce este important vara, cand transpiram. Review-ul complet poate fi citit AICI.

2014-07-26 22.48.58

Cred ca sunt aproximativ 2 saptamani de cand ma tot invart in jurul aceleiasi combinatii de oje: The ONE by Oriflame in nuanta Ochid si Golden Rose  colectia Jelly Jewels in nuanta 112. Rozul aprins mi se pare excelent pentru vara iar sclipicul ii da acel ceva special. Puteti vedea AICI manichiura pe care am realizatat-o cu cele 2 oje.

2014-07-26 22.49.22

Care este produsul de care ati “abuzat” voi in ultima perioada?

 

10 thoughts on “Favoritele lunii iulie (2014)

  1. I tried Elmiplant CC cream and I thought I’d love it but he moment I apply my eyes start to cry. I don’t know why.:/I tried few times from sample and it was the same and I just applied under eyes. And is it easy to apply Mac pigment? Do you apply it on some base or wet? Nu stiu daca vorbeste englezeste. Vorbesc romaneste putin dar inteleg:)

  2. Mi-am luat si eu CC-cream-ul si imi place mult! As incerca si eu gelul anticelulitic daca zici ca da rezultate. Iar ojeleee… De cand nu mi-am mai cumparat una. Le ador pe cele alese de tine.

  3. Tare mult îmi place oja de la Golden Rose… Sper tare mult să nu se termine vara până nu vedem o ofertă cu transport gratuit sau ceva în genul, am un wishlist de bifat! ♥
    Încă nu am avut ocazia să găsesc la raft gelul anticelulitic de la Elmiplant, dar şi când apare… 2 dintr-o lovitură îmi voi lua! :-))
    Pupici, Maria! :-*

  4. M-ai facut curioasa cu gelul anticelulitic , nu am folosit niciodata asa ceva ptr ca nu cred in asa ceva sau mai bine zis nu va functiona la mine ptr ca e stratul gros si vechi 😀 Dar poate voi incerca …. poate cat de cat acolo se va vedea o imbunatatire . Pupici

  5. M-ai facut curioasa de cateva produse si probabil ca le voi incerca si eu curand, pentru ca eram oricum in cautare(caut scuze ca sa imi mai cumpar alte produse cosmetice, cumva se pare ca niciodata nu am destule). De ce produse am abuzat luna asta? Hmm…Revlon Colorstay, Maybelline Colossal si Luxe Shimmering Powder de la Avon(care mi-a facut o surpriza mai mult decat placuta).
    ^_^

  6. Pingback: Review deodorant Maximum Control Garnier | blogul pandorei

  7. N-am incercat niciuna dintre aceste produse, poate doar cateva oje de la Golden Rose de care am fost multumita raportandu-le la pret

Leave a Reply

