Atunci cand trece inca un an…

…se spune ca devenim oameni mai buni

…se spune ca invatam din greseli, pentru ca in final sa ajungem sa comitem cat mai putine

…se spune ca reusim sa strangem in jurul nostru doar acei oameni care merita cu adevarat sa fie acolo

…ar trebui sa ne cunostem din ce in ce in mai bine si sa discernem ce conteaza cu adevarat pentru noi

…ar trebui sa ne setam teluri si mai mari decat in anul precedent si sa luptam pentru atingerea lor

…nu avem de ce sa fim tristi, in fond, o cifra nu ne dicteaza varsta sufleteasca

…ar fi bine sa putem spune ca am iubit si am zambit si mai mult ca in anul precedent

…ar trebui sa realizam ca timpul nu este nelimitat, dar ca il putem aduce de partea noastra prin exploatarea la maxim a fiecarui moment

…trebuie sa putem spune ca ne-am autodepasit si ca am mai castigat o competitie cu noi insine

…ar trebui sa fim recunoscatori

 

Azi, pentru mine, mai trece un an si imi place sa cred ca am reusit toate lucrurile din lista de mai sus si nu numai.

Da, am devenit mai buna, mai modesta, am invatat sa ascult mai mult si sa accept criticile constructive dar si sa ma apreciez pentru ceea ce sunt. Am invatat ca exista prioritati si ca , uneori, fara compromisuri nu se poate. Cu toate astea stiu ca mai am mult de invatat!

Nu ati vazut niciun wishlist pentru ziua mea pentru ca lucrurile pe care mi le-am dorit sunt imateriale: sanatate, fericire, intelepciune. Tuturor va doresc aceste lucruri.

weheartit birthday cake 1

Sa nu credeti ca am uitat de cea mai fidela cititoare a lunii iulie. De data aceasta, micul cadou pe care l-am pregatit din toata inima va merge catre Alexandra Ioana, pe care o rog sa ma contacteze fie pe Facebook fie pe mail cat mai repede posibil.

 

PS: m-am apucat de aceasta postare acum mult timp si au tot intervenit diverse, de la drumuri prin oras pana la musafiri neasteptati, inca deja nici nu mai  este 7 august, ci 8, dar gandurile mele raman aceleasi. De maine sper sa imi reintru in ritmul normal, caci gata, am terminat cu plecarile.

 

4 thoughts on “Atunci cand trece inca un an…

  1. Maria, in primul rand inca o data La multi ani! Iti dorec multa sanatate si muuulte realizari! In al doilea rand, MULTUMESC!!
    Sa primesc eu un cadou de ziua ta este… specific mie :)) In sensul ca si eu primesc diverse vouchere de ziua mea si-mi place sa le fac cadouri celorlalti ;)) Oricum, gestul inseamna foarte mult pt mine. 🙂
    Cu siguranta voi ramane pe blog.. pt ca imi place! 😀 Pupici

  2. La multi ani ! draga mea sa-ti fie viata frumoasa si nu uita ca fericirea vine din lucruri marunte . Te imbratisez cu drag .pupici

  3. Super postarea.Da, asa se spune ca devenim mai buni pentru ca invatam din greseli etc etc. Si eu am invatat si invat de la an la an sa las de la mine, sa nu am incredere in oricine, sa imi aleg cu maaare grija prietenii , sa fac diferenta intre persoane pe care le cunosc si prietenii adevarati care iti intind o mana de ajutor atunci cand ai nevoie, sau macar iti spun o vorba buna.Tot de la an la an invat ca viata este scurta, timpul trece repede si daca unele lucruri nu le faci la timpul lor dupa nu mai au nici un farmec.Am invatat de asemeni ca si eu contez si trebuie sa ma mai gandesc si la mine nu doar la cei de langa mine.Am invatat multe si inca mai am de invatat.

Leave a Reply

