Review deodorant Maximum Control Garnier

Buna!

In articolul dedicat favoritelor lunii iulie va spuneam ca mie una nu imi este tocmai usor sa schimb deodorantul, odata ce gasesc unul care sa ma satisfaca. Cu toate acestea, exact asta s-a intamplat cand preferatul meu, nu a mai fost de gasit la raft, fiind in final nevoita sa imi achizitionez deodorantul Garnier Maximum Control.

20140809_120839

Ce promite produsul

Protectie non-stop 72h impotriva transpiratiei, lasa pielea sa respire. Imbogatit cu Mineralit, un mineral ultra-absorbant de origine vulcanica. Toleranta optima pentru pielea sensibila. Concentratie record de agenti anti-perspiranti, mai mult de 33%. Uscare rapida, piele neteda, anti-umiditate.

 

Cum l-am folosit

De data aceasta modul de folosire este de la sine inteles: l-am aplicat pe pielea curata , avand grija sa pastrez o distanta de aproximativ 15 cm.

 

Ce mi-a placut la acest produs

Despre cele 72 de ore de protectie nu va pot spune nimic, pentru ca nu am avut curaj sa ma bazez pe el atat de mult. Ce va pot spune, insa, este ca pentru 8-9 ore face o treaba excelenta.

Prin asta inteleg ca parfumeaza in mod placut pielea, parfum ce persista pe parcursul zilei si care este dulce-pudrat. Mai mult, reduce cantitatea de transpiratie, fara a o inhiba total. Astfel, pielea continua sa transpire si sa fie umeda, glandele sudoripare nefiind blocate. Acest lucru este foarte important deoarece transpiratia joaca propriul rol in eliminarea toxinelor din organism, fapt pentru care ne dorim sa transpiram.

Una dintre marile mele temeri cand incerc un deodorant nou este sa nu imi pateze hainele. Din fericire, acest deodorant nu pateaza bluzele albe si in niciun caz nu lasa urme pe cele negre.

Un alt aspect care m-a incantat, a fost sistemul de blocare a pulverizatorului. Nu stiu daca voua vi s-a intamplat, in calatorii, dar eu mi-am gasit deodorantele sau parfumurile consumate deoarece atunci cand le-am pus in bagaj ceva a apasat exact pe pulverizatorul lor. 20140809_120937

Un ultim plus pe care Maximum Control il primeste este pentru absenta de pe lista de ingrediente a parabenilor si a alcoolului, cel din urma fiind un iritant destul de puternic pentru mine.

 

Ce nu mi-a placut la acest produs

Folosesc acest deodorant de mai mult de o luna, in mod constant si in toata aceasta perioada nu am reusit sa ii gasesc niciun aspect de care sa fiu dezamagita.

 

De unde se poate cumpara

Gasiti produsul in toate hypermarket-urile, magazinele DM sau magazinele online de cosmetice. Pretul este in jur de 10-15 lei, pentru 150 ml.

 

Concluzii

Cu toate ca nu ma asteptam sa detroneze fostul meu preferat si anume Ganier Action Control, se pare ca a facut-o. Recomand acest produs inclusiv persoanelor cu pielea sensibila.

 

 

7 thoughts on “Review deodorant Maximum Control Garnier

  1. SI eu pot sa zic ca imi este greu sa imi schimb deodorantul/antiprespirantul, pentru ca am ceva probleme cu tranpiratia, tranpir destul de usor si nu imi place deloc… Pana acum foloseam Vichy 48h, insa am tot citit pe blog despre antiperspirantele de la Nivea si mi-am cumparat unul, insa o sa-mi cumpar si acest deodorant sa il testez 😀 multumim pentru review!

  2. Recent mi-am cumparat si eu un deodorant de la Garnier, arata la fel doar ca e cel cu invisible si 48 h. Nu imi place sub nicio forma! Pateaza si are un miros ciudat. Imi pare rau ca nu l-am luat pe acesta, dar sunt sigura ca il voi incerca candva.

    Kisses:*
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

  3. Nu am folosit nici un deodorant de la Farnier dar cu prima ocazie ( dupa ce mai termin ce mai am ) o voi face cu siguranta si cred ca va fi acest Maximum control

  4. Pingback: Produse consumate (septembrie 2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

