Inspirational Sunday (40)

Buna, dragilor!
Inainte de orice, doresc sa va multumesc tuturor pentru urarile si gandurile bune pe care mi le-ati trimis de ziua mea! M-am bucurat enorm sa vad ca imi sunteti aproape si mi-ai facut ziua si mai frumoasa.

De data aceasta ma pot lauda cu o saptamana mai placuta decat de obicei. Inceputul saptamanii m-a prins la munte, intr-un loc tare frumos de langa Bran. Am respirat aer proaspat si curat de munte si m-am bucurat de fiecare moment. Joi m-am sarbatorit alaturi de prietenii mei minunati, iar de vineri am inceput sa ma pun din nou la punct cu articolele de pe blog. Apropo, maine pregatesc un articol interesant si util pentru acelea dintre voi care planuiesc sa scape de caldura Bucurestiului evadand la o piscina. Ce parere aveti, v-am facut curioase?

Nu uitati ca cea mai activa dintre voi are sansa sa fie desemnata cititoarea lunii si sa primeasca din partea mea un cadou surpriza, asadar nu va sfiiti sa impartasiti cu mine parerile voastre. Si ca sa dau tonul unei discutii va provoc sa  imi povestiti cum a fost saptamana voastra, ce planuri aveti pentru urmatoarea sau  daca ati plecat pe undeva.

“Fericirea este gaura cheii prin care tragi cu ochiul la ceea ce numai visul poate atinge…”

Ionut Caragea

largeSURSA

6 thoughts on “Inspirational Sunday (40)

  1. saptamana aceasta mare lucru nu am facut ,ca in fiecare zi treburi pe acasa ,as vrea sa plec cateva zile undeva in afara orasului dar nici eu nu stiu unde anume ,mi-ar placea sa merg la mare dar avand probleme cardiace am contraindicatie pentru asa ceva,asa ca nu stiu unde voi pleca pana la sfirsitul verii

    • Dac doresti sa pleci undeva pentru doar cateva zile eu iti rrcomand din toata inima Sighisoara sau Sibiul, ambele fiind locurile mele preferate pentru a schimba aerul Bucurestiului. Ambele orase au o multime de atractii dar si terase unde sa poti savura o limonada rece dupa o zi de vizitat. In plus, se gasesc o multime de pensiuni primitoare care nu fac decat sa ne scuteasca de preturile hotelurilor.

  2. Mă bucur tare mult că ai avut parte de toate acele momente frumoase, Maria. Le meriţi, eşti un om frumos! ♥
    Săptămâna mea a stat sub semnul nerăbdării, iar vineri am mai încheiat un capitol pe plan profesional, trecând cu succes de un examen la Bucureşti. Liniştea şi împlinirea acestui aspect mi-au readus zâmbetul senin pe chip, deşi astăzi, în ciuda bucuriei, nu m-am putut nici măcar ridica din pat, simţindu-mă foarte rău… Dar, sper să fi fost doar o pasă!…
    Privim cu optimism spre sfârşitul acestui sezon estival şi aştept cu nerăbdare să încep un alt capitol pe plan profesional! ♥
    Te pup, draga mea. Săptămâna ce stă să înceapă doresc să-ţi aducă în dar numai zâmbete! ♥

  3. Ma bucur ca te-ai relaxat fizic si psihic . Nu am avut o saptamana wow dar nici una din cele mai urate , de fapt …. in viata mea sunt multe neampliniri , nemultumiri si cred ca asa va fii mereu desi in inconstienta mea , undeva acolo in adancuri , tot mai sper . Iata ca a inceput o noua saptamana cu noi sperante . Abia saptamana viitoare voi pleca in vizita pe la fiul meu la Timisoara . Pana atunci ne bucuram de lucrurile marunte , nu ? Pupici

  4. Ma bucur ca ai avut o saptamana placuta si relaxanta si ti-ai sarbatorit ziua asa cum se cuvine. O data pe an e ziua noastra trebuie sa o marcam si s-o facem deosebita. 😀 Sincer, saptamana mea a fost naspa una dintre acele saptamani in care nu ai chef sa faci altceva decat sa vegetezi. Am facut si asta, n-a fost ok, de azi I’m back in business. Pupici

  5. Ce frumoasa e imaginea! ❤
    Saptamana care a trecut a fost una agitata deoarece am avut de facut atat de multe lucruri ca abia mi-am impartit timpul. Noroc cu ziua de ieri in care m-am relaxat putin in natura. Am petrecut o duminica impreuna cu iubitul meu prin paduri, campuri inflorite si livezi cu pomi. Ne-am plimbat cateva ore bune cu atv-ul pe unde am vazut cu ochii. Acum am inceput o noua saptamana care se arata la fel de ocupata ca cealalta. 🙂

    Pupici!

Leave a Reply

