Esentiale pentru o zi la piscina

Stiu ca nu fiecare dintre noi si-a putut face timp pentru o saptamana la mare, dar asta nu ar trebui sa ne opreasca din a ne rezerva macar o zi pentru noi, in care sa petrecem momente de relaxare la o piscina. Cu toate ca marea are farmecul ei  de neinlocuit , cine spune ca la piscina nu ne putem distra, mai ales daca avem prin apropiere una dotata cu tobogane si colace?

Si pentru ca ziua voastra sa fie perfecta si sa nu va faceti griji ca ati uitat ceva important acasa, eu va propun o lista cu lucrurile indispensabile unei iesiri la balaceala.

piZap_1407750779558-1

1) Lotiunea de soare

Daca este prima data cand va expuneti la soare anul acesta si aveti pielea foarte alba, va recomand sa folositi SPF 50 pe tot corpul si sa evitati uleiurile ce grabesc bronzarea. Cu toate ca am fost la mare, eu continui sa folosesc fluidul La Roche-Posay cu SPF 50 pe ten, pentru ca petele lasate de cosuri sa nu devina si mai inchise la culoare, iar pe corp folosesc crema de la elmiplant cu SPF 30. Doar in afara orelor critice si doar pe picioare folosesc crema cu SPF 20 si accelerator de bronzare tot de la elmiplant.

piZap_1407751086865

2) Hidratare pentru ten si buze

Expunerea la soare conduce la deshidratarea pielii, inclusiv a buzelor.  Folosirea unei ape minerale pastrate intr-un loc ferit de soare este combinatia ideala dintre senzatia de racorire si o usoara hidratare a tenului. Pentru buze puteti folosi un balsam special cu SPF, sau puteti aplica un strat subtire din crema pentru ten, iar mai apoi, de cate ori simtiti nevoia puteti aplica crema de galbenele.

piZap_1407750961771

3) Produse pentru igiena

Nelipsite din geanta pentru piscina ar trebui sa fie servetele umede sau un gel antibacterian si servetele uscate. Nu se stie niciodata cand aveti nevoie de mainile curate! Personal, nu imi place sa astept pana acasa pentru a da jos de pe mine clorul din apa, asadar am cu mine o  sticluta cu gel de dus pe care sa il folosesc la dusurile de la piscina.piZap_1407751209533-1

4) Accesorii pentru par

Foarte importante si totusi le uit atat de des acasa; nu stiu cum reusesc. Luati cu voi o perie pentru a va descurca parul ori de cate ori simtiti nevoia, un elastic pentru a va prinde parul cand intrati in piscina si o bentita ca sa se poate usca mai usor, desfacut fiind.

piZap_1407751018503

5) Palarie si ochelari de soare

Palaria va poate salva de la insolatii sau de la arsuri in zona tenului iar ochelarii de soare protejeaza ochii, deoarece razele soarelui sunt suficient de puternice pentru a va afecta ochii, cu toate ca ii tineti inchisi.

piZap_1407750882336

Desigur, nu va uitati prosopul, sticla cu apa, voia buna si cu siguranta veti avea o zi excelenta!

4 thoughts on “Esentiale pentru o zi la piscina

  1. Wake me up when the summer ends.. Detest acest anotimp. Dar pana trece sunt buna sfaturile pt piscina ;))
    Off topic: Mi-a sosit avizul ❤ Sper sa nu mor de curiozitate pana maine dimineata. :)) Pupici

  2. Waw, imi place mult postarea 🙂 am fost la piscina acum 2 zile si cam tot aceleasi lucruri mi-am luat si eu cu mine, doar ca unele de la alte firme. 🙂
    Lotiunea de la Elmiplant trebuie sa o incerc si eu zilele astea si am un feeling ca o sa-mi placa ❤
    Eu am si kitul Eucerin Sun, foarte faine produsele lor, numai bune de luat cu tine la mare ❤
    Si da, ai dreptate, gelul antibacterian pentru maini nu ar trebui niciodata sa fie uitat acasa, mai ales ca e micut si il poti lua oriunde cu tine 😀
    Kisses :*

  3. Utila postarea! Foarte 😀 mai ales ca acum e perioada concediilor, toata lumea merge la mare si la strand. Crema de soare de la Elmiplant am folosit-o si eu la piscina, si bineinteles ca am fost nevoita sa o cumpar si pe cea pentru dupa plaja :)). In rest cam toate produsele le iau la mine. Gelul antibacterian, servetele, balsam de buze, elastic si ochelarii de soare le am tot timpul in geanta.

    • Pe cea pentru dupa plaja cred ca o voi cumpara si eu pentru ca planuiesc inca o tura mica de plaja. Ma bucur ca postarea a fost pe placul tau!

      Pup,
      Maria :*

Leave a Reply

