Sezonul asta nu se poarta celulita!

Femeile … probabil cele mai vanitoase fiinte, cu toate ca prea putine ar recunoaste acest lucru. Ne place sa fim frumoase, elegante, sa primim aprecieri,sa avem grija de noi din cap pana in picioare. Si daca tot a venit vorba despre ele, care dintre noi nu isi doreste picioare fine, suple, catifelate, fara urma de celulita ? Raspunsul este de la sine inteles.

Vara, sezonul fustelor si al rochiilor,  este de departe anotimpul care ne sperie cel mai mult si care ne face sa ne agitam pentru a gasi solutii care mai de care mai eficiente impotriva celulitei de pe picioare. Si, oh!, cat nu ne-am dori ca aceste solutii sa nu implice nici diete drastice, nici ore de transpirat la sala.

Crema de masaj termoactiva Deliline poate fi aliatul nostru in reducerea celulitei, fara alte compromisuri. Aceasta crema este potrivita si pentru uzul personal, in confortul propriei case, dar efectele sale sunt cu adevarat profesionale.

crema-de-masaj-termoactiva-500ml-deliline-crema-riscaldanteInainte de orice, trebuie sa stim ca celulita afecteaza majoritatea femeilor, indiferent de varsta sau greutate dar nu afecteaza decat foarte putini barbati. Acest lucru se datoreaza faptului ca femeile au mai multa grasime in corp, grasime ce la ajuta sa faca fata unei sarcini. Celulita nu poate fi eliminata complet, insa poate fi diminuata.

Unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie sa tinem cont atunci cand folosim o crema anticelulitica este felul in care o masam in piele. Spre deosebire de cremele hidratante, care se aplica prin miscari usoare, cele anticelulitice trebuie masate mai puternic in piele, insistand asupra depozitelor evidente de grasime. Mai mult, se folosesc miscari circulare, de jos in sus.  Aceste miscari ferme nu fac altceva decat sa distruga toate acumularile inestetice de grasime. Masajul trebuie sa se incheie prin miscari rapide sub forma de ciupituri ale pielii pentru a stimula circulatia sangelui si pentru a tonifia pielea.

In cazul cremei Deliline, la aproximativ 15 minute de la aplicare apre o senzatie de incalzire si inrosire a zonelor masate ceea ce inseamna ca emulsia incepe sa actioneze la nivelul tesuturilor. Efectul termic faciliteaza actiunea ingredientelor active si grabeste intreg procesul.

Pentru cele mai bune rezultate, recomand aplicarea zilnica a cremei, atat seara cat si dimineata, pe pielea curata, pentru o perioada de cel putin o luna.

Cantitatea mai mult decat generoasa a cutiei si anume 500ml este suficienta pentru folosirea timp de aproximativ doua luni, iar pretul este extrem de convenabil: doar 48 lei.

 

Ati incercat aceasta crema? Daca nu, sunteti tentate sa ii dati o sansa?

 

 

8 thoughts on “Sezonul asta nu se poarta celulita!

  1. Sincer, nu am incercat inca nici o crema (desi ma confrunt si eu cu problema celulitei), insa chiar i-as da acesteia o sansa. Ceea ce am incercat eu in combaterea ei au fost pastilele cu ananas de la Sensiblu – si chiar am vazut rezultate intr-o luna!
    Te pup!

  2. Buna
    articolul tau e off pe alocuri. Procentul de grasime corporala nu are prea mult de a face cu celulita. Eu am 17% si prietenul meu 25%. Nu inseamna ca daca el e barbat are mai putina grasime decat mine. El e cu burtica eu cu patratele 🙂 Celulita apare la unele femei (90%) pentru ca noi avem alta structura a pielii. Modul in care pielea noastra este ”conceputa” ca sa zic asa, permite depozitelor de grasime sa scape ca printr-un grilaj intr-unul din straturile pielii (de unde aspectul de coaja de portocala). Este si genetica si mai are si cauze hormonale. Am vazut femei grase fara celulita, si femei de 45 de kile cu celulita. Cred ca atunci cand te apuci sa scri un articol de genul asta trebuie sa citesti un pic sau sa te informezi bine. Chit ca vorbesti de celulita chit ca vorbesti despre protectie solara. Daca tot vrei sa informezi lumea atunci la randul tau fii corect informata. Si inca ceva, nu stiu cat de vanitoase si dornice de a arata bine sunt femeile ca eu anul asta de 2 x am fost la mare si am vazut 10 femei care sa arate bine intr-adevar. In rest numai grase indiferent de varsta.

    • Buna!
      Si eu am spus acelasi lucru: ca celulita poate aparea indiferent daca suntem plinute sau nu. Despre cat de informata sunt, pot spune ca am citit inainte iar inaformatia cum ca majoritatea femeilor au mai multa grasime nu este din burta.
      In ultimul rand, femeile sunt dornice sa arata bine, dar desigur, fiecare are ideile ei despre ce inseamna sa arati bine. Poate fetele plinute pe care tu le-ai vazut aveau trasaturi frumoase, sau gusturi bune la haine.
      Sa nu mai judecam! 🙂

      Cu drag,
      Maria.

  3. Eu sunt una slaba si cu putina celulita, la care se adauga si predispozitia la varice si multe vase/firisoare sparte, iar masajul pentru mine e periculos. Nu stiu daca un masaj bland ar da rezultate, dar as incerca, pana acum am folosit Supliform. Pe langa celulita trebuie sa combat si lenea ca sa fiu consecventa. :))
    De dorit oricine isi doreste… practica ne omoara! 😀

    • Te inteleg, Mihaela. Eu am cateva zone cu vene sparte pe picioare pe care le evit atunci cand imi fac masajul. Nu prea sunt recomandate cremele anticelulitice in astfel de cazuri.

      Te pup!

  4. Ai incercat-o, da rezultate? Din pacate eu in afara de crema anti celulitica Zepter care era geniala, dar care s-a scos de pe piata acum multi ani (??!! :() nu am mai gasit niciuna care sa functioneze cu adevarat.

Leave a Reply

