Produse consumate (august 2014)

Buna!

Nu stiu ce sa intampla cu mine, dar parca reusesc sa termin din ce in ce mai putine produse de la o luna la alta, in afara de cele ce tin , desigur, de igiena personala. Mereu am impresia ca m-am descurcat bine, ca am o multime de ambalaje goale cu care sa ma laud dar atunci cand rastorn punguta descopar ca nu este chiar asa cum credeam. In ciuda acestui fapt, nu mai aveam rabdare asa ca va arat, totusi, azi ce am mai reusit eu sa termin in ultima luna.

 

La capitolul “deodorante” ca de obicei am cate ceva sa va arat. De data aceasta este vorba despre Garnier Action Control, despre care, daca ma urmariti de mai mult timp, stiti ca este un favorit de-al meu. Pe larg despre el am scris AICI. Cel de-al doilea este un deodorant relativ nou pe piata, B.U. Candy Love, cu miros de…trufe. Din pacate, mie nu mi s-a parut ca protejeaza prea bine impotriva transpiratiei sau ca ar ajuta la inhibarea ei, dar intr-adevar, miroase superb.

2014-08-25 19.45.03

 

Doua geluri de dus mi-au parfumat baile in luna august: Yves Rocher cu orez violet si B.U. in action cu iaurt si smochine. Prinul este cremos, face multa spuma si are un parfum dulceag, usor pudrat care persista destul de bine pe piele. Gelul de la B.U. este pur si simplu un rasfat olfactiv si zau ca daca ar exista un parfum cu acea aroma as da fuga sa il cumpar! Nu degeaba a ajuns si printre favoritele lunii iunie.

2014-08-25 19.44.40

 

Cremele de maini de la Farmec au fost mereu favoritele mele pentru ca isi fac cu adevarat treaba. Nici crema cu aloe vera si ceai verde pe care am reusit sa o consum pana la ultima picatura nu a facut exceptie: mi-a hidratat mainile, ba chiar si cuticulele, le-a lasat catifelate, s-a absorbit rapid si a lasat pielea frumos parfumata.

2014-08-25 19.43.15

 

Inchei cu doua produse de machiaj, care nu au fost consumate, dar au expirat, asa ca a fost nevoie sa renunt la ele. Creionul de buze de la Maybelline este retractabil, destul de usor de folosit , dar din pacate era intr-o nuanta(43 Bordeaux) pe care eu nu prea o folosesc deoarece o consider cam inchisa. Asa se face ca a stat la locul sau, aproape neatins, pana a expirat. Despre pudra de la Flormar pot sa va spun ca a fost folosita destul de mult, matifia binisor, pe tenul meu arata bine, dar nu am reusit sa o termin inainte de data expirarii.

20140825_190044

 

Care este ultimul produs pe care voi ati reusit sa il consumati si ce parere aveti despre el?

5 thoughts on “Produse consumate (august 2014)

  1. Citind review-ul la deo-ul de la Garnier, mi-am propus să-l încerc şi eu, dar negăsindu-l la raft, am optat pentru varianta Invisible. Mă încântă foarte mult! 🙂
    O nouă săptămână frumoasă, Maria. Pupici!

  2. Sunt cateva produse terminate aici… 😀
    Am si eu deodorantul de la B.U., a venit la set cu parfumelul (le-am castigat pe ambele pe pagina lor de facebook) si imi place foarte mult; miros exact a bombonele si imi vine sa-mi mananc hainele la cat de bine miros! 😀
    As vrea si eu sa incerc noile geluri de dus de la B.U., dar acum am vreo 3 prin casa si vreau sa le termin, ca sa nu fac risipa. Pudra de la Flormar ma tenteaza si sper sa ajung sa o cumpar. Sper sa-mi placa!
    Pupici, draga mea! ❤

  3. Cand am primit setul B.U. Candy love de la tine ❤ eu am luat parfumul si mama a luat spray-ul pt ca eu ma inteleg mai bine cu cele stick. De fapt, cu unul singur Lady speed stick, Mi-e pututin ciuda ca nu pot sa diversific macar putin la capitolul asta, dar nu ma dau batuta. Cum am descoperit samponul calternativa la H&S dupa ani de cautari, mai caut si aici. :)). Ideea era ca si mama a terminat spray-ul candy love zilele trecute, ca l-a tot alternat si cu altele. Mai am inca parfum si miroase… CandyLove. :)) Tot la capitolul B.U. mai am exact cantitatea necesara pt un un dus din gelul cu smochine pt ca desi mai am destule geluri incepute am tras de el pt ca a fost deosebit. 😀

  4. Fondul de ten Mat de la Laura Clauvi, pe care il ador! Au produse de machiaj frantuzesti, iar raportul calitate – pret este ft bun. Din pacate nu am si o poza cu fondul de ten.. 😀

Leave a Reply

