Favoritele lunii august (2014)

Buna, dragilor!

Iata ca luna mea preferata, august, se apropie de final iar eu raman cu sentimentul ciudat ca timpul trece mult prea repede si neiertator. A fost o luna interesanta, in care m-am plimbat, am vazut locuri frumoase, am zambit mult, am avut ocazia sa ajung din nou la mult iubita mare si nu in ultimul rand sa ma relaxez.

O sa recunoasteti multe dintre produsele din poze deoarece le-ati mai vazut cu diferite ocazii pe blogul meu, in ultimul timp, dar abia acum a sosit momentul lor de glorie.

 

Vara aceasta m-am (re)indragostit de produsele destinate protectiei solare marca elmiplant.  Cand spun ca m-am reindragostit ma refer la uleiul spray pentru bronzare accelerata cu SPF 10. Ne-am intalnit pentru prima data acum 2 ani, cand mi-a colorat pielea intr-un maro superb, fara sa ma ard. Desigur, nu l-am folosit din primele zile, ci abia upa ce pielea s-a obisnuit cu soarele si doar seara. Il recomand din toata inima!

Lotiunea de protectie solara cu SPF 30 si lotiunea tan&protect cu SPF 20 au fost noile descoperiri ale verii. Mi-au placut ambele, intra rapid in piele,  au miros placut, m-au ajutat sa nu ma ard, iar complexul tan boost din cea de-a doua m-a ajutat sa ma bronzez frumos si uniform.

piZap_1409397753277

Despre gelul de dus cu mango si acai berry de la elmiplant este inutil sa va mai spun cat de mult imi place dupa ce i-am dedicat un intreg articol de laude pe care il puteti citi AICI.

Glossul de la Maxfactor a fost o alegere potrivita pentru serile in care am iesit la un film in mall-ul din apropiere si nu doream sa port un machiaj prea elaborat. Putin CC cream, mascara si un gloss erau tot ce aveam nevoie. In mod deosebit la acesta imi place sclipiciul micut, deloc de prost gust si mirosul fructat, as zice eu. Nuanta este 15 Intuitive.

Nu puteam sa nu profit de reducerile din Sephora asa ca mi-am achizitionat o pensula cu care eu blenduiesc fardul redusa cu 40%. Asadar, a costat doar 24-25 lei. Imi place pentru ca este pufoasa, nu ii cad perii si disperseaza culoarea foarte bine.

Inchei favoritele intr-un mod parfumat, cu Moschino Glamour, un parfum dulce, senzual, pe care eu il folosesc ziua. Pe pielea mea rezista aproximativ 4-5 ore, dupa care devine cam greu de sesizat de la o oarecare distanta. Luna august a fost clar luna lui!

piZap_1409398189985

 

Nu ezitati sa ma anuntati daca doriti un review complet la unul dintre produse. Voi ati folosit ceva din favoritele mele?

7 thoughts on “Favoritele lunii august (2014)

  1. De acel gel de duş de la Elmiplant am ales să mă bucur şi eu în luna august ♥
    Mi l-am luat din nou, atât de mult mi-a plăcut 🙂
    Pensula de la Sephora arată foarte bine, pare şi pufoasă ♥
    Weekend frumos, Maria! :-*

  2. Nici eu n-am cuvinte la adresa gelului de dus Elmiplant, e senzational, demential, fenomenal, excelent…etc 😀
    Parfumul Moschino il am trecut pe wishlist de ceva vreme, insa chiar nu stiu cand o sa-l pot cumpara, deocamdata economiile sunt destul de reduse 😦
    Si mie imi plac produsele cu protectie solara de la Elmiplant, se vede ca pun mare accent pe calitate, mai ales ca eu si anul trecut am folosit tot Elmiplant. Anul asta insa am descoperit o noua iubire, si anume gama cu SPF de la Eucerin, prea faine ❤
    Duminica frumoasa, Mariuca!

Leave a Reply

