Prajitura cu lamaie pe pielea ta de la I love…Cosmetics

Buna, dragilor!

Nu cred ca exista o femeie careia sa nu ii faca placere sa isi rasfete pielea cu o lotiune cremoasa si hidratanta, daca nu constant, macar din cand in cand. In plus, daca mai este si placut parfumata, avem deja reteta perfecta pentru un pic de rasfat!

Cu toate ca ar putea sa para simplu sa gasim toate acele calitati la o lotiune de corp, nu este chiar asa. De multe ori mi s-a intamplat sa gasesc astfel de produse frumos parfumate dar care sa se absoarba greu in piele, sau invers. Nu a fost cazul lotiunii de la I love…lemons&limes, pe care v-am prezentat-o in favoritele lunii iunie.

piZap_1409671066854

Inca de la primul contact cu acest produs am fost cucerita de aroma sa, care pe mine ma duce cu gandul la prajiturile cu crema de lamaie pe care le mancam cu atata placere cand eram mica. Este un parfum dulceag dar in acelasi timp usor acrisor, o combinatie deosebit de placuta pentru vara. In plus, persista surprinzator de mult pe piele! Inca imi puteam simti pielea parfumata dupa aproximativ 7 ore in care umblasem prin oras.

In ceea ce priveste consistenta aceasta este densa, oarecum onctuoasa, dar aplicata pe piele nu doar ca se intinde deosebit de usor, dar se si absoarbe rapid, ceea ce permite imbracarea imediata. Nu lasa acea pelicula grasa pe piele.

piZap_1409671131889

Din punct de vedere al hidratarii, ma declar mai mult decat multumita de pielea fina, catifelata , cu aspect sanatos pe care am obtinut-o in urma aplicarii.

Ultimul, dar nu cel din urma aspect care mi-a placut este chiar ambalajul cu pompita, atat de prietenos. Felul haios si personal in care lotiunea ni se “adreseaza” te imbie sa vrei sa o ai pe pielea ta zi de zi.

Acest produs se gaseste in parfumerii, magazinele DM si hypermarketuri, iar pretul sau este de aproximativ 25 lei, depinzand, desigur, de locul de unde il cumparati.

 

Voi ati incercat ceva de la aceasta marca? Sunteti tentate?

6 thoughts on “Prajitura cu lamaie pe pielea ta de la I love…Cosmetics

  1. De ce sa mint? Da, sunt tentata, sunt foarte tentata de aceasta lotiune! 😀
    Te cred ca miroase superb, of, o vreau si eu! Textura sa imi place, e ca si a unei creme mi se pare mie; bineinteles ca si mie imi place modul prin care cei de la I love… descriu produsul, parca fac un dialog cu tine, unul indirect 😀
    Sa o folosesti cu drag, prajiturica! Pupici ❤

Leave a Reply

