Inspirational Sunday (41)

Buna!

Fetelor, spuneti-mi ca nu sunt sigura care nu este pregatita sa scoata la inaintare ojele si rujurile in nuante tomnatice sau puloverele grosute . Spuneti-mi ca nu sunt singura care duce dorul zilelor de vara, in care se intuneca tarziu si in care o limonada rece, pe plaja era tot ce imi doream. Dar, cum nu pot da timpul inapoi, nu imi ramane decat sa imi doresc o toamna cu cat mai putine ploi, blanda si care sa imi rezerve o multime de surprize placute. Ca de obicei, ce imi doresc mie , va doresc si voua!

In cu totul alta ordine de idei, am fost tare surprinsa de impactul pe care pozele cu mostrele primite de la Sephora si Salvadore Ferragamo publicate pe Facebook l-au avut. Am simtit ca am interactionat mai mult ca niciodata cu voi si zau ca a fost un sentiment minunat care sper sa se tot repete. Sunt , totusi, tare curioasa daca acelea dintre voi care asteptau mail de la Sephora l-au primit si daca au si ajuns sa ridice micul premiu. Apropo, sa stiti ca am pus cateva mostre de-o parte pentru voi.

In materie de beauty, marea revelatie a saptamanii a fost sa ma privesc in oglinda si sa imi spun ca nu imi sta deloc rau cu un ruj rosu, in ciuda faptului ca parca-parca imi mai pune ceva ani ce umeri.

Gata cu vorbaria, va las cu “inspiratia” de azi.

 

“Pastreaza-ti increderea in toate lucrurile frumoase. In soarele ce a apus, in vara ce a trecut.”

Roy R. Gilson(scriitor)

largeSURSA FOTO

6 thoughts on “Inspirational Sunday (41)

  1. Cat de frumos ai scris, draga mea! Astazi am fost foarte trista, foaaarte..nu stiu, nu in largul meu, am plans mult si totusi, acum, tu ai putut sa-mi redai zambetul pe buze cu aceasta postare! Ai un dar de a scrie, Maria! Si chiar ai, daca ai reusit sa ma scoti putin din starea asta nasola. 😦
    “Pastreaza-ti increderea in toate lucrurile frumoase. In soarele ce a apus, in vara ce a trecut.” Mai frumos de atat ar putea fi spus? Nu ❤
    Si referitor la parfumul lansat, n-am castigat, dar tare mult as vrea sa vad cum miroase; pupici, draga mea!

  2. Nu pot sa zic ca regret vara pt ca detest caldura. Dar cel putin la mine e inca vara, ziua e chiar foarte cald. Iti doresc o toamna blanda si plina de realizari! Referitor la mostre, sambata viitoare o sa ajung in Sephora sa le iau. Sunt mega curioasa. Pupici

    • Te cred si te inteleg! Nici eu nu as vrea, dar cand vad ca la plimbarile de seara deja trebuie sa trag pe mine un hanorac, nu prea mai am cum sa ignor faptul ca a cam venit toamna.

      Pup,
      Maria:*

Leave a Reply

