S-a lansat noul kit antirid Vichy

Va mai amintiti de ultimele kituri de ingrijire gratuite lansate de Vichy? Au fost un mare succes si cu greu se mai gaseau prin farmacii la doar cateva zile de la lansare. Datorita succesului campaniei, Vichy revine cu un nou tip de kit ce contine esantioane gratuite, de data aceasta dedicate tenului matur.

Noul kit-ul contine:
1x Esantion IDEALIA Life Serum 3 ml
1x Esantion LIFTACTIV Serum 10 fata 3 ml
1 x Esantion NEOVADIOL crema densificatoare de reproportionare 3 ml
1 x Esantion LIFTACTIV FLEXITEINT fond de ten antirid 1 ml
1 X Esantion LIFTACTIV Serum 10 Ochi si Gene 1 ml

In plus, in cutiuta o sa gasiti si un voucher in valoare de 20 lei, pe care il puteti folosi pentru urmatoarea achizitie de produse Vichy.

Lista cu farmaciile in care puteti gasi mostrele este pe site-ul www.vichy.ro.

10421959_745019258878976_5174472995053009883_n

Personal, apreciez aceasta initiativa si va incurajez sa nu ezitati sa cereti in farmacii mostrele. Doar asa aveti sansa sa aflati daca anumite produse se potrivesc sau nu tenului vostru, fara sa fie nevoie sa cheltuiti niciun leu. Apropo, in caz ca in farmaciile mentionate pe site vi se spune ca nu au kit-ul sau ca acesta se primeste doar la achizitia unui anumit produs, mentionati aceasta neregula cat mai repede pa pagina de facebook Vichy.

Va recomand sa va grabiti, caci exista un anumit stoc disponibil. Nu uitati sa imi lasati o poza pe pagina de Facebook in caz ca decideti sa luati cutiuta.

 

 

11 thoughts on “S-a lansat noul kit antirid Vichy

  1. mda, am cerut si eu kitul la sensiblu in Timisoara, Iulius Mall si mi s-a spus ca trebuie sa cumpar una din creme, pentru ca asa e promotia. Acum, din pacate, nu am chef sa ma plimb pe la farmaciile din oras ca sa mi se spuna acelasi lucru peste tot, eu ce-as putea sa-i spun farmacistei? Citeste regulamentul promotiei?

    • Eu i-as fi spus farmacistei ca aceste kituri se distribuie gratuit si fara conditii si as fi insistat pana mi-l dadea. Unele sunt pur si simplu fara obraz si mint doar ca sa le poata lua ele acasa.
      Te sfatuiesc sa le scrii pe wall celor de la Vichy pentru ca am vazut ca sunt interesati sa descurajeze lucrurile astea si cand cineva anunta o situatie ca a ta ei cer mai multe detalii.
      Pana la urma de ce sa isi faca farmacistele de cap cand mostrele sunt pentru noi???

      • aparent nu toate sunt incorecte, am mai incercat la o farmacie, doar de amorul artei, si l-am primit. De certat nu am dispozitia necesara, oricum multe se uita la tine cu un aer de superioritate daca ceri kituri de acest gen.

        • Ma bucur ca ai decis sa mai incerci o data caci ia uite ca ai avut noroc. Asta cu superioritatea e bola grea, am vazut ca se poarta si prin unele magazine…se uita la tine de parca nu ai nicio valoare in fata lor.
          Eu trec peste lucrurile astea spunandu-mi ca, cel mai probabil, nu o sa ma mai vada in viata lor, asa ca nu am de ce sa ma rusinez.

          Te pup,
          Maria:*

  2. Si mie mi sa intamplat la fel ca la pinkfloydtattoogirl , insa eu am incercat la toate cele 3 farmacii partenere si nici una nu a binevoit, am discutat cu cei de la vichy, dar sincer mi rusine sa ma duc din nou sa cer .. 😐

    • Sper ca cei de la Vichy sa rezolve aceste probleme. Daca i-ai anuntat si ti-au raspuns, eu iti recomand sa mai astepti o zi si sa incerci din nou ca poate au vorbit cu farmacistele intre timp. Poate o sa ai o surpriza:) Nu iti fie jena, pana la urma e dreptul tau.

      Te pup :*

  3. Pingback: Inspirational Sunday (42) | blogul pandorei

Leave a Reply

