Inspirational Sunday (42)

Se pare ca pana acum marea mea dorinta de a avea o toamna insorita si fara ploi se cam indeplineste. Sper ca nu am zis “hop” inainte sa sar gardul si ca asa va fi si de acum inainte. Tocmai dorita acestei vremi prielnice am fost tare plimbareata in saptamana ce tocmai se incheie.  Una dintre plimbari a fost dedicata exclusiv gasirii kit-ului de ingrijire antirid de la Vichy(despre care puteti citi AICI) si pe care l-am gasit in farmaciile de pe Magheru, pentru fetele din Bucuresti.

Probabil cele mai asteptate momente ale saptamanii au fost sosirea cartilor mele de vizita pe care vi le-am aratat si pe Facebook si confirmarea statutului de blogger acreditat la Webstock 2014.

carte-vizita-blogul-pandorei

Seara de vineri mi-am petrecut-o alaturi de Ani (BeautyBarometer) si Dana (DanaMakeup) la Gala Femeilor de Succes , gala la care femei din domenii foarte variate au fost premiate. Printre ele s-au numarat Teo Trandafir, Andreea Banica, Printesa Lia si Carmen Bruma.

Saptamana urmatoare se anunta si mai interesanta datorita targului de cosmetice Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo si a Webstock-ului, asa ca stati pe aproape!

Acum va las cu inspiratia din aceasta duminica si ca de fiecare data va doresc o zi de luni cat mai agreabila!

“Putem trăi o viață liberă și frumoasă. Dar noi am pierdut calea. Lăcomia a otrăvit sufletele oamenilor, a baricadat lumea în spatele urii, ne-a împins către mizerie și vărsare de sânge. Am dezvoltat viteză, dar ne-am închis în noi: tehnologia care dă abundență ne-a lăsat tânjind după altceva. Cunoașterea ne-a făcut cinici, istețimea ne-a făcut duri și nemiloși. Gândim prea mult și simțim prea puțin: mai degrabă decât de tehnologie avem nevoie de omenie, mai mult decât de istețime avem nevoie de bunătate și blândețe. “

Charlie Chaplin

flori

 

3 thoughts on “Inspirational Sunday (42)

  1. N-am mai ascultat de mult timp Coldpaly si mi-a placut! 🙂
    Am admirat cartile de vizita inca de cand le-am vazut pe Fb.
    Imaginea aceea si gandurile lui Chaplin sunt perfecte pentru aceasta postare…
    Pupici multi, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

