Oldies but Goldies – Trift SHOP – editia a II-a

Buna, dragilor!

Azi are loc dea de-a doua editie Oldies but Goldies – Trift SHOP, un eveniment la care va recomand sa ajungeti. De ce? Pentru ca acolo veti gasi o multime de hainute, pantofi, accesorii sau chiar cosmetice la preturi foarte mici, incepand cu cativa lei. Mai am, insa, inca o recomandare: mergeti nemachiate, deoarece acolo este prezenta si Dana de la Dana Make-up care o sa va rasfete cu sesiuni gratuite de machiaj.

20140927_135454-1

Eu am trecut deja pe acolo, am facut cateva poze si am zabovit un pic la standul Anei de la BeautyBarometer si al Federovei. Am vazut ca au rochite, o salopeta bej foarte interesanta, o cutie cu cosmetice de la diferite marci, bijuterii vintage si posete. Tot la standul lor gasiti si produse hand-made, facute de Bunica Croseteaza, printre care jucarii, paturi pentru bebelusi si o geanta.

20140927_135339-2

20140927_140508-2

Bufnita este facuta de mama Anei, Bunica Croseteaza. Secret: are si varianta cu Hello Kitty la vanzare.

20140927_140448-2

 

Cum suna oje Ciate la doar 10 lei? Eu zic ca este foarte tentant!

20140927_135523-1

Evenimentul are loc la Infinity Club & Lounge, pe strada Dristorului, numarul 121, un loc micut si intim, unde puteti savura o cafea fie pe terasa fie inauntru si unde muzica este geniala.

10402566_716016051802450_831457296717511559_n

Asadar, chilipiruri, muzica buna, intare libera, program pana la ora 20…eu zic ca nu aveti nimic de pierdut daca dati o fuga pana acolo.

 

 

7 thoughts on “Oldies but Goldies – Trift SHOP – editia a II-a

  1. Frumos! Intima si calda atmosfera, asa am perceput-o eu prin prisma prezentarii tale! 🙂
    Inutil sa mai spun ca mi-ar fi placut sa pot fi acolo…
    Pupicei, cu drag, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Uff, Ilda, sa stii ca si mie mi-ar fi placut sa fii aici si sa am ocazia sa te cunosc si personal, nu doar prin spatele unui ecran. Sunt, insa, sigura ca va veni si acwa ocazie. Pupici multi!

  2. Pingback: Inspirational sunday (43) | blogul pandorei

Leave a Reply

