Inspirational sunday (43)

Buna!

Se spune ca atunci cand faci ceva cu placere nici nu mai simti ca obosesti. Eu simt ca mi-am dovedit acest lucru din plin in saptamana aceasta, plina de evenimente care mai e care mai interesante.

Am inceput prin a afla ca voi fi blogger acreditat la Webstock, lucru care m-a bucurat enorm si care m-a facut sa astept cu nerabdare ziua de vineri. Apoi a urmat prima zi a targului Cosmetics Beauty Hair, pe care il asteptam inca de cateva luni bune. Am scris impresiile mele despre el si v-am aratat cu ce am plecat eu de acolo in articolul de AICI. In sfarsit a venit si ziua de vineri, ziua Webstock-ului. Mi-a placut sa fac live-blogging in timpul conferintelor, dar a si fost destul de solicitant. Lucrurile nu s-au oprit, insa, aici, ci ieri am mai participat la un eveniment tare-tare dragut: Oldies but Goldies – Trift SHOP.

In rest, am avut cateva lucruri de rezolvat si pe plan personal si uite asa, am avut o saptamana agitata, in care am alergat de colo colo, dar care, tragand linie, a fost frumoasa.

Totusi, sa nu credeti ca nu am avut timp sa urmaresc activitatea voastra de pe blog si de pe pagina de Facebook! Am fost foarte atenta si am simtit nevoia sa premiez, de data aceasta, cele mai fidele doua cititoare. Nu o sa va mai tin in suspans si o sa va spun ca este vorba despre Iuliana Simona Ghizdavu si despre Paula Karina. Le multumesc din suflet fetelor pentru ca imi sunt alaturi si le rog sa ma contacteze pe Facebook sau pe adresa de mail din pagina de contact. Restul nu fiti triste si nu uitati ca si luna viitoare voi oferi premii!

Va las cu inspiratia de saptamana aceasta si va doresc o duminica insorita si frumoasa!

 

“Nu am muncit inutil şi nu m-am băgat în lucruri care nu mi-au făcut plăcere. Până la urmă, mi-am făcut un drag din a merge la munca pe care o fac.”

Horaţiu Mălăele

floti-toamna

6 thoughts on “Inspirational sunday (43)

  1. Ce bine a picat melodia asta! 😀 Am zambit de la primele acorduri! Multumesc!
    Intreaga postare are tonus si m-a destins (eram cam agitata :P)!

    Le felicit pe Iuliana si pe Paula Karina!
    Pupicei, Maria!

    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

