Favoritele lunii septembrie (2014)

A devenit deja o regula pe blogul meu ca la finalul fiecarei luni sa trecem impreuna in revista produsele pe care am avut tendinta sa le folosesc cel mai mult si care m-au impresionat placut. Ca de fiecare data, nu doar ca le nominalizez dar va si impartasesc motivele pentru care respectivele produse isi merita locul printre favorite.

Luna aceasta am cateva “veterane” pe care le-ati mai vazut pe blog, dar niciodata in aceasta ipostaza, dar si cateva noutati care pur si simplu m-au cucerit. Sper ca am reusit sa va starnesc curiozitatea, asadar haideti sa descoperim favoritele lunii septembrie!

preferatele-lunii

  • Nu este prima data cand va vorbesc despre ojele Flormar si nici prima data cand va vorbesc despre nuanta 18 din colectia Supermatte, un visiniu-pruna superb, perfect pentru toamna. In plus, rezista cateva zile fara probleme pe unghii, se intinde uniform si rapid, cu toate ca pensula este subtirica. Eu sunt foarte multumita de ea.
  • De la workshopul Anei am plecat cu un goodie bag in care aveam si crema de fata Bioderma Hydrabio Legere destinata tenului deshidratat si sensibil. Am folosit-o zilnic ca si crema de zi, iar ocazional si pe post de crema de seara. Inca de la inceput mi-a placut textura sa usoara si faptul ca se absoarbe rapid in piele. Hidrateaza bine tenul fara a lasa o pelicula uleioasa pe el. Voi reveni cu un review detaliat.
  • Un alt produs pentru ten, tot din categoria dermatocosmeticelor este lotiunea tonica Avene. Aceasta are actiune purificatoare si mai ales matifianta. O aplic cu ajutorul unei dischete dupa ce mi-am curatat tenul iar efectul este vizibil imediat: la doar cateva secunde dupa ce se usuca, pielea capata un aspect mat, care se pastreaza destul de multe ore pe parcursul zilei. Astfel, probleme sebumului din zona T este rezolvata.

tonic-avene

  • Cel mai folosit fond de ten in aceasta luna a fost Super Stay 24H de la Maybelline. Recunosc ca l-am primit si am fost un pic reticenta in a-l incerca deoarece nu auzisem pareri despre el. In final am ajuns sa il indragesc deoarece are acoperire medie (spre mare), este buildable si rezista pe tenul meu in jur de 6 ore. Un inconvenient peste care,insa, am trecut este faptul ca trebuie intins destul de repede pentru ca tinde sa se usuce.
  • Din colectia The ONE by Oriflame am reinceput sa folosesc corectorul si pudra Illuskin. Imi place textura corectorului si faptul ca ilumineaza bine zona cearcanelor. In plus, se intinde usor, nu se strange in pliuri si are si acoperire medie. Pudra aduce si ea un plus de acoperire, matifiaza iar cutiuta are un design extrem de placut. De mentionat este faptul ca nu se poate folosi cu buretelul cu care vine pentru ca incarca tenul.

pudra-oriflame

  • Am ales sa inchei cu preferatul dintre preferate si anume rujul Golden Rose in nuanta 14 din colectia Velvet Matte. Este cremos, rezista ore intregi pe buze chiar daca mananc sau beau , nu se intinde in afara conturului. In plus, este una dintre cele mai frumoase nuante de purtat toamna aceasta. ruj-golden-rose

Ce parere aveti despre favoritele mele? Va tenteaza ceva anume dintre ele?

19 thoughts on “Favoritele lunii septembrie (2014)

    • daca nu ai prea multe zone uscate sau cojite de la cosuri, s-ar putea sa iti placa. In schimb, daca ai, trebuie sa stii ca se cam agata de zonele alea si arata un pic uratel.

      Pupici multi,
      Maria:*

    • Nu pot sa spun ca imi plac toate, dar unele chiar sunt foarte reusite, mai ales daca avem in vedere raportul-calitate pret. De exemplu, mie mi se pare super ca o pudra la banii aia sa aiba o asa cutiuta cu oglinda si buretel. Sunt altele mai scumpe care nu au.

      Pupici,
      Maria:*

    • Chiar te sfatuiesc sa incerci cateva din ele, merita! Cat despre toamna, nu imi zice ca a trecut deja o luna pentru ca eu refuz sa constientizez ca ne apropiem de iarna. Nu vreeeeaaaauuuu! :)))

      Te pup,
      Maria:*

    • Si sa o vezi pe buze, Mihaela! E chiar un pic mai inchisa. Voi posta o poza cu mine purtand-o pe pagina de facebook ca sa va convingeti.

      Te pupic!

  1. Oau, chiar a trecut si luna septembrie? Nu-mi vine sa cred, sincer. 🙂 Se scurge parca prea repede timpul asta, nu crezi? 🙂
    Din favoritele tale, as vrea sa incerc lotiunea tonica matifianta si purificatoare de la Avene deoarece cred ca mi s-ar potrivi si pudra de la Oriflame, dar cred ca nuanta pe care o ai tu e cam deschisa, cred ca mi-ar trebui Medium sau ceva de genul asta. 😀
    Kisses

    • Ahhh, Paula, si tu vii sa imi spui ca a trecut deja o luna de toamna? Nu vreau sa aud de asa ceva, vreau vara inapoi :)) Ba da, chiar ca trece foarte repede timpul…
      Sa stii ca nuanta pe care o am eu este medium dar in ciuda faptului ca in cutie arata foarte deschisa pe ten se adapteaza. Sper ca am reusit sa te lamuresc 🙂

  2. Daaaa, ma tenteaza mult oja Flormar si rujul GR. 😀
    Ce bine ca mi-ai amintit de corectorul Oriflame, ia sa-l mai pun si eu la treaba!
    Lotiunea Avene mi-a amintit de faptul ca am un gel de curatare Avene care e genial si caruia tot intentionez sa-i scriu un review, caci merita laudat si iar laudat!

    Multi pupici, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: IN & OUT de toamna (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

