La multi ani, FMWG!

Nu cred ca exista vreo femeie pasionata de beauty care sa nu fi auzit de Mona si de blogul sau, From Mona With Gloss. Ei bine, vinerea  trecuta FMWG a implinit 4 ani, motiv pentru care Mona a organizat o petrecere aniversara, la care am luat si eu parte.

Evenimentul s-a desfasurat intr-o locatie deosebita, despre care va marturisesc ca nu stiam: Inspayer Batistei, o cladire imensa care inca pastreaza arhitectura originala. Din cate am citit pe internet, cladirea a fost un palat si dateaza de la inceputul anilor 1900. La interior peretii erau decorati cu oglinzi iar camerele sunt foarte spatioase. Cu siguranta voi reveni in acest loc!

fmwg-party6

Despre Mona trebuie sa va spun ca a fost superba! Ea a purtat o rochie One Beat Fashion, creata special pentru a se asorta cu invitatiile si care, din punctul meu de vedere, i se potrivea perfect.

fmwg-party1

Mai jos puteti admira o alta rochita marca One Beat Fashion, expusa la locatie. Eu m-am indragostit pe loc de ea!

fmwg-party4

Ca orice gazda buna, Mona a avut grija de invitatii sai, pregatind o multime de suprize. Au fost organizate nail art, make-up si hairstyling cornere, la care doritoarele se puteau lasa rasfatate. Eu am ales sa imi fac niste bucle lejere, deoarece nu am reusit sa imi aranjez deloc parul acasa. Mai mult, am putut admira colectia Marionette a Georgianei Ionita si un moment de dans OneBeatDanceStudio.

fmwg-party2 fmwg-party3Credit foto: Vik Eftimie

De la petrecere nimeni nu a plecat cu mana goala! Au fost doua reprize de tombole la care aproape toata lumea a castigat cate ceva, multumita sponsorilor: MAC, Mineralium Dead Sea, Dove, Bourjois Romania, Collistar Romania, Vichy, Flormar, L’Oréal Paris, OneBeat Fashion, Bioderma Romania, ORLY Romania, Keiko Slim Spa, Club Kangoo by Diana Stirbu, MONROE make-up & hair lounge, Belfiore cosmetice bio, Joy PhotoBooth.

fmwg-party7   M-am simtit tare bine, m-am bucurat sa revad bloggerite dragi mie, iar atmosfera a fost mai mult decat placuta. Mona, te felicit pentru toata munca depusa pentru organizarea petrecerii si iti multumesc pentru invitatie! Sper sa ne revedem cu la fel de multa voie buna si la urmatoarele aniversari!

12 thoughts on “La multi ani, FMWG!

Leave a Reply

