Favoritele lunii octombrie (2014)

Buna!

Imi vine greu sa cred ca luna octombrie s-a dus si ea si ca din acest an ne-a mai ramas atat de putin. Nu stiu voi, dar eu nu prea sunt pregatita sa trag linie si sa ma gandesc in retrospectiva la anul 2014. Cu toate astea, se pare ca timpului nu prea ii pasa de ce cred eu si nu sta deloc pe loc.

Luna octombrie a fost luna unor noi descoperiri in materie de cosmetice, pe care abia astept sa le impartasesc cu voi. Nu doar ca am descoperit noi branduri, dar am testat si produse noi de la marci cu care deja eram familiara.  Nu va mai tin in suspans, asadar haideti sa descoperim impreuna favoritele!

PicsArt_1415137684780

  • Despre noile produse de styling pentru par de la TAFT cu elastina lichida am fost atat de incantata incat v-am vorbit deja intr-un articol dedicat in intregime lor. Il puteti citi AICI. Atat spuma cat si fixativul mi-au placut deoarece ofera fixare si volum fara a incarca parul sau a-i da un aspect sarmos. Mie mi-au fost de mare ajutor atunci cand am avut nevoie ca buclele sa imi reziste intreaga noapte. Unde mai pui ca au si un pret extrem de accesibil?
  • Produsele de la Dove nu imi sunt straine, mai ales sapunurile si gelurile de dus de a caror aroma nu ma plictisesc nicioata. Cu toate aceastea, nu am avut ocazia pana acum sa incerc niciun deodorant de la ei, asadar am decis ca acest lucru trebuie sa se schimbe. Am optat pentru deodorantul Pure, fara parabeni, alcool, coloranti si mai ales fara … parfum. Ar putea parea ciudat ca un deodorant sa nu aiba parfum insa mie mi-a placut pentru ca ma facea sa ma simt proaspata si protejata. In plus, nu exista sansa ca mirosul acestuia sa interfereze cu parfumul.
  • Pe de alta parte, Mineralium Dead Sea este o marca de la care nu testasem nimic, cu toate ca auzisem doar lucruri bune. Am avut ocazia sa incerc o crema reparatoare intensiva pentru calcaie aspre care, pe mine, m-a convins inca de la prima folosire. Textura este densa, dar se absoarbe relativ rapid in piele, iar efectul de hidratare a fost evident, in cazul meu, chir din dimineata de dupa prima folosire: calcaiele erau muuult mai catifelate si aveau un aspect mai placut.

PicsArt_1415137550936

  • In materie de make-up, singurul produs de care am simtit ca am abuzat a fost Apocalips-ul meu de la Rimmel in nuanta 501 Stellar. Imi amintesc ca la inceput am fost deosebit de incantata de culoare dupa care a inceput sa mi se para ca nu mi se potriveste. Se pare ca in aceasta toamna l-am redescoperit si l-am purtat des, atat pe timpul zilei cat si seara. Culoarea rezista foarte bine, dar exista si un inconvenient: usuca un pic buzele.
  • Ca parfum am ales sa ma invalui din nou in aroma unuia dintre parfumurile mele preferate si anume Moschino Glamour. Iubesc absolut totul la acest parfum, de la sticluta, care mi se pare o mica bijuterie pana la aroma florala si dulce. Despre el si despre restul parfumurilor mele am scris AICI.

PicsArt_1415137635490

  • Am ales sa inchiei cu o oja tare-tare draga mie! Este vorba despre oja in nuanta 151 din colectia Paris de la Golden Rose. Nuanta de verde intens mi se pare foarte potrivita pentru acest sezon, rezista bine pe unghii, se intinde usor si uniform, iar 2 straturi sunt suficiente pentru a deveni opaca.

Ce parere aveti despre aceste favorite? Exista printre ele produse care v-au cucerit si pe voi sau care va tenteaza?

Nu uitati sa ma anuntati in cazul in care doriti sa fac un review detaliat unuia dintre aceste produse!

5 thoughts on “Favoritele lunii octombrie (2014)

  1. Produsele de la Taft clar m-au convins si de abia astept sa mi le cumpar, cred ca maine le voi cumpara pe ambele 😀
    Nici mie nu imi sunt deloc straine produsele de la Dove, le folosesc cred ca de mai bine de 3-4 ani. ❤ Le iubesc!
    Referitor la Golden Rose nu prea am multe produse de la ei; am si eu un luciu de buze micut, dar e tare faina nuanta si il folosesc foarte des. Mai am cateva oje si cred ca atat 😀 Poate o sa-mi mai maresc colectia.
    Pupici! ❤

  2. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

