Inspirational Sunday (45)

Buna!

Stiu ca v-am mai spus cu cateva ocazii ca am avut saptamani grele, dar abia acum cred ca am reusit sa imi dau seama ce inseamna cu adevarat sa am o saptamana grea. As minti daca as spune ca a fost o saptamana urata, nu, din contra, a fost o saptamana in care am avut parte si de bucurii dar si de momente mai putin placute, a fost o saptamana exact asa cum e viata!

In afara de programul meu obisnuit, mi-am ocupat timpul lucrand la un proiect mare, alaturi de o echipa minunata si la alte cateva proiecte mai mici. Printre picaturi, mi-am facut timp sa postez si cateva articole pentru voi, ba chiar sa organizez si un concurs pentru fetele din Bucuresti.

De-a lungul timpului am realizat ca cititoarele mele sunt din toata tara, ba chiar si din afara acesteia, dar stiu ca sunt citita si din Bucuresti. Asadar, va incurajez pe voi, cele din urma sa va inscrieti la concurs, deoarece premiul este unul frumos, cred eu: o saptamana de acces nelimitat la facilitatile unui centru wellness! In plus, in cazul in care castigatoarea doreste, poate sa mearga acolo chiar insotita de mine. Pana la urma, si eu merit putin rasfat!

In alta ordine de idei, am realizat ca nu am apucat sa anunt cititoarea lunii octombrie. Imi cer sincere scuze si vreau sa va spun ca m-am gandit deja la cum o sa ma revansez. La finalul acestei luni voi premia 2 cititoare! Nu ratati aceasta sansa, mai ales ca tot ce trebuie sa faceti este sa imi lasati parerile voastre la articole.

Pentru perioada urmatoare v-am pregatit cateva postari, despre care stiu sigur ca o sa va placa: produse consumate si un review la o paletuta Sleek. Cum vi se par propunerile mele?

Nu o sa ma mai lungesc pentru ca stiu ca este duminica si probabil vreti sa va relaxati si voi, asadar , inchei , ca de obicei, urandu-va o saptamana cat mai frumoasa!

“A-ti pune ordine in viata inseamna pur si simplu sa-ti privesti viata si sa incerci s-o intelegi. Sa te intelegi.” 

Gabriel Liiceanu

cosy_autumn_wedding_inspiration

 

4 thoughts on “Inspirational Sunday (45)

Leave a Reply

