Inspirational Sunday (46)

Buna!

Se pare ca saptamana ce tocmai se incheie a fost una plina de evenimente frumoase pentru mine, atat pe plan personal cat si profesional, daca pot spune asa. Despre unele dintre ele, si anume deschiderea unui nou restaurant in Centrul Vechi din Bucuresti si o intalnire intre bloggerite va voi povesti mai multe saptamana viitoare. Credeti-ma ca abia astept!

Un alt lucru bun care se va intampla va fi faptul ca imi voi inlocui vechiul calculator, care imi facea tot mai des surprize neplacute,  cu un laptop nou, de care sunt extrem de incantata. Dupa cat de mult am cautat ceva potrivit pentru nevoile mele nici nu aveam cum sa nu fiu! Asadar, tot de saptamana viitoare, articolele de pe blog ( si credeti-ma, am cateva teme care asteapta de mult sa fie publicate) vor fi scrise fara batai de cap cauzate de tehnologie.

In cu totul alta ordine de idei, nu stiu despre voi, dar eu deja incep sa simt cum se apropie Craciunul, drept urmare ma gandesc la cadouri, la vin fiert, la aroma de portocala si brad. Sunt tare curioasa daca se mai intampla cuiva?

Este deja destul de tarziu, asadar nu o sa ma mai lungesc si va las cu inspiratia de azi! Un inceput de saptamana usor si frumos va doresc, dragilor!

“Fericirea este atunci când ceea ce gândești, ceea ce zici și ceea ce ești sunt în armonie.”

Mahatma Gandhi

9b5405470f0df6f29bfaabcc7146297c6d1c979e3276186a839a1527652a1bd8

15001aca3fe882a2685ce01a4916e96dSURSA FOTO

2 thoughts on “Inspirational Sunday (46)

Leave a Reply

