Beauty bloggers meeting by Beauty Barometer

Voi incepe postarea aceasta cu o mica marturisire: de multe ori stau si ma analizez pe mine ca bloggerita, ma gandesc la ce s-a schimbat la persoana mea de cand m-am apucat de scris dar si la beneficiile pe care mi le aduce acest lucru. De fiecare data am ajuns la concluzia ca cele mai frumoase lucruri pe care le-am castigat de cand am blogul sunt comunitatea de cititori care ma sustin si ocazia de a cunoaste fete dragi mie cu care impart aceeasi pasiune. Iar cand aceste fete se strang si stau la un pahar de vorba…ei bine, lucrurile devin si mai frumoase!

O astfel de intalnire, a bloggeritelor de beauty (#beautybloggersmeetingbybeautybarometer), a avut loc saptamana trecuta. Evenimentul a fost organizat de Ani Tatucu, pe care multe dintre voi o cititi pe Beauty Barometer, intr-o locatie deosebita si anume Inspayer Batistei si a fost dedicat tuturor fetelor care au participat la unul dintre cele 3 workshop-uri sustinute de ea.

beautybloggersmeetingbybeautybarometer-2014SURSA FOTO:  Kind of Ira

Despre Inspayer v-am mai povestit si probabil stiti deja cat de mult imi place respectiva cladire care pastreaza, atat prin exterior cat si prin interior aerul Bucurestiului de la 1900.

La intalnire au participat: Alina de la Alina-Anghel.com, Ioana de la The Beauty Tag, Anne de la Lola’s Box, Dana de la DanaMakeup.ro, Florina de la FlorinaFecioru, Oana de la OanaStan.ro, Ana de la TheMakeupAdvocate, Stefania de la Stephanine.co, Mirabela de la CherieBelleMarie, Cosmina de la Cossa’s Blog, Irina de la Kind of Ira, Monica de la Monica’s Beauty in 5 Minutes si Tavia de la Chicprofile.com.

beautybloggersmeetingbybeautybarometerSURSA FOTO:  Kind of Ira

Despre atmosfera, intr-un cuvant va pot spune ca a fost calda. M-am simtit extrem de bine alaturi de fete, cu care, printre cate o inghititura de limonada, am discutat subiecte importante de pe ordinea de zi. Printre ele s-a numarat si ultima stire: Monica, cititoare avida a blogurilor de beauty si-a facut curajul si timpul necesar si si-a creat propriul blog, fapt pentru care a primit felicitari. Dupa ce fiecare a vorbit cate putin despre sine, discutiile au curs foarte lejer. Ne-am dat sfaturi intre noi, am ras, am glumit, dar la final am avut si o concluzie: este clar ca bloggeritele de beauty trebuie sa se sustina si sa se ajute mai mult intre ele!

Si cum la orice eveniment care se respecta exista si invitati, si pe noi ne-au bucurat cu prezenta Gina de la Academia Startline si Monica de la Vectem. Monica ne-a vorbit despre dermatocosmeticele Vectem, care desi nu sunt atat de cunoscute pe piata din Romania au o lunga istorie pe piata din afara.

Pe tot parcursul serii, Ani a avut grija sa ne tina in priza prin tombolele organizate, tombole la care fiecare dintre noi a castigat cate ceva. Surprizele din partea ei nu s-au oprit, insa, aici: la final Ani impreuna cu sponsorii ne-au oferit si alte atentii, deloc putine, care m-au facut sa ma simt de parca tocmai sosise Craciunul!

Sponsorii evenimentului au fost: Farmec – Gerovital,  Estee Lauder , Uriage, Fa, Schwarzkopf ( Henkel), Marionnaud, , QI Cosmetics, Vectem, Dove, Batiste ( AdPharma), B.U si Elmiplant ( Sarantis), Vichy, Melkior, l’Oreal Paris, Sephora, Belfiore ( Cattier si Phyt’s Organic Makeup).

beauty-bloggers-meeting2

beauty-bloggers-meeting1

Mi-ar placea ca pe viitor sa reusim sa ne mai strangem o data la cateva luni in aceeasi formula, cu aceeasi voie buna la purtator si in aceeasi atmosfera placuta si prietenoasa! Iar tu, Ani, meriti multumiri si asigurari ca seara a fost una extrem de reusita!

14 thoughts on “Beauty bloggers meeting by Beauty Barometer

  1. Imi place sa citesc despre intalnirile dintre bloggeritele de beauty, e ca si cum as lua si parte in mod virtual. Sunt utile astfel de intalniri pentru ca permit o cunoastere mai buna, nu doar online, socializare si multe altele. Foarte frumos 🙂

    • Ecat, ai mare dreptate! Una este sa cunosti o persoana doar in online si alta este sa ai persoana respectiva in fata si sa poti discuta in mod liber. In plus, eu zic ca intanirile precum asta ajuta si la consolidarea comunitatii.

      Pupici!

  2. Ce dragut! Tare mi-ar placea sa am ocazia sa merg si eu la o asa “intalnire”, dar nici blog nu am. Parca imi place mai mult sa citesc de la altii, decat sa scriu eu. 😀
    Cadouasele cu care ai plecat de la eveniment sunt tare dragalase, sa le folosesti cu muuuult drag, Mariaaaa! ❤

    • La inceput si mie imi placea mult sa citiesc si mi-a fost destul de greu sa ma conving ca pot si eu sa fiu de partea cealalta a baricadei. Acum ma bucur ca am facut acel pas, pentru ca imi place mult de tot ceea ce fac!
      Multumesc si multi pupici!

    • Intr-adevaru, si au dubla functie, daca pot spune asa: petreci o seara relaxanta cu fetele, dar si pui bazele unei relatii mai stranse intre bloggerite.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Atmosfera calda se vede, se simte din poze. 🙂 Am mai spus chestia asta si pe blogul Anei, dar repet mi se pare geniala initiativa ei de a face aceste intalniri prin care efectiv creeaza o comunitate. Foarte frumos! ❤

    • Exact asa isi si doreste Ani, sa facem impreuna o comunitate unita, in care sa ne ajutam si sa ne sustinem una pe cealalta. Eu zic ca pana acum a cam reusit! 😀

Leave a Reply

