Inspirational Sunday (47)

Buna, dragilor!

Azi am avut o zi frumoasa! Nu, nu a fost nimic deosebit care sa mi se fi intamplat pe plan personal, dar a fost o zi frumoasa pentru ca voi ati facut-o sa fie asa! V-am lansat pe pagina de Facebook a blogului o mica provocare, si anume v-am propus sa reusim impreuna sa ajungem la 700 de like-uri pana la finalul lunii acesteia. Voi ati fost deosebit de receptive si saritoare si m-ati ajutat in demersul meu: nu au fost putine fetele care au dat share paginii s ipostarilor  in mod dezinteresat si doar pentru ca le place ceea ce gasesc acolo. In final, aproape am reusit sa ajungem la cele 700 de like-uri intr-o singura zi si nu pana la sfarsitul lui noiembrie, asa cum credeam eu. Pentru asta nu pot decat sa va multumesc sincer!

Despre saptamana care tocmai se incheie pot spune un singur lucru: a stat clar sub semnul Black Friday! Am remarcat, la fel ca si anul trecut, aceeasi agitatie specifica reducerilor  si aceeasi dorinta de a cumpara, scapand usor din vedere daca aveam sau nu  nevoie de respectivele produse sau daca preturile erau in mod real mai mici. A se intelege ca nu critic pe nimeni, ba chiar inteleg persoanele care fac cumparaturi sub impulsul momentului, deoarece si mie mi s-a intamplat. Cu toate acestea, anul asta am fost cumpatata si m-am rezumat la 2 comenzi. Prima dintre ele a fost pe Makeup Shop, de unde mi-am luat mai putine produse decat planuiam initial (recunosc ca dupa lungi analize) iar cealalta a fost plasata pe Flanco, de unde mi-am luat un uscator de par, cel vechi dandu-si recent ultima suflare. Promit sa va arat produsele dupa ce vor sosi.

Voi ati profitat de reduceri? Daca da, sunt tare curioasa ce v-ati cumparat, asa ca nu ezitati sa imi lasati un comentariu cu “prada” voastra.

De la saptamana care ne bate la usa imi doresc sa fie usoara, relaxanta si plina de surprize placute, nu doar pentru mine, ci si pentru voi!

“Fiecare zi pare prea scurta pentru toate gandurile pe care le gandesc, pentru toate plimbarile pe care vreau sa le fac, pentru toate cartile pe care vreau sa le citesc si pentru toti prietenii pe care vreau sa ii vad.”

John Burroughs

autumn-evening

12 thoughts on “Inspirational Sunday (47)

  1. Hello
    perioada asta am scapat reducerile de Black Friday.
    nu m-a tentat nimic. vin pregatirile pentru luna decembrie, care este o luna costisitoare
    ma bucur pentru reusita celor 700 de Like 🙂
    O saptamana frumoasa iti doresc

  2. Ma bucur foarte mult pentru tine, Maria! Sa ajungi sa ai macar dublu cat ai acum 😀
    Daaa, perioada asta numai Black Friday am auzit si am visat! 😀
    PS: melodia de la sfarsitul postarii imi place la nebunie! ❤

  3. Te felicit pentru pragul atins – 700 de like-uri! Meriti din plin, Maria! 🙂
    Am fost tare cuminte de Black Friday (pentru mine, culmea, cumintenia devine o regula in aceasta situatie!). I-am luat Diei mele, de pe La Muse Chic, o gentuta-bufnita! 😀 Asta pentru ca se apropie Sf. Andrei si va avea zi onomastica.
    Multumim pentru citat si pentru melodie, sunt foarte frumoase!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Multumesc din suflet, Ilda!
      II transmit micutei tale de pe acum un calduros “La multi ani!” si sunt convinsa ca merita din plin gentuta!

      Pupici multi :*

  4. Mama cat imi place piesa asta!! Ai ajuns la 700 yaaay!! Acum urmeaza 1000! We can do it!! 😀 De black friday mi-am luat doar editiile de Craciun de la Yves Roche si The Body shop pt ca muream de… pofta!! :)) De pe makeup shop m-ar fi tentat 2 nuante Matte me, dar am deja 2 rujuri pe care le ador asa ca am inghitit in sec. Si o paleta m-ar fi tentat, dar am rezistat eroic :))

    • Si eu cred ca o putem face, pana la urma nu mai e decat un pas mic pana la 1000! Waaa, trec pe la tine si iti fur tot ce ti-ai luat de la The Body Shop, sa stii! :))

      • pana ajungi la mine le termin. Si ma refer la un unt de corp, care se consuma in ages si la 2 sprayuri de corp/ camera (apropo, ce naspa ca eu trecut spray de camera pe ele ca ma simt ciudat cand le folosesc :P). Pe al doilea spray l-am l-am luat la un leu. 😀 Ideea era ca da, mai repede ajungi instrainatate decat la mine si vice versa

Leave a Reply

