UNTOLD- your story, your journey by Elizabeth Arden

In cazul in care pana acum nu ati remarcat singure acest lucru, am o marturisire de facut: iubesc parfumurile, imi doresc sa am cat mai multe si consider ca parfumul potrivit poate fi cel mai important accesoriu al unei femei!

Alegerea parfumului perfect este extrem de subiectiva si tine seama de un cumul de factori, printre care preferintele purtatoarei, pH-ul pielii acesteia, si, de ce nu, tine seama si de ceea ce respectiva femeie isi doreste sa transmita. Unele parfumuri spun povesti elegante sau luxoase,  unele sunt definitia senzualitatii, iar altele dezvaluie latura efervescenta si energica a purtatoarei. Cu toate acestea, mereu va ramane si un anumit mister care sa invaluie femeia, o poveste nespusa, pe care nici macar parfumul nu o poate cuprinde!

dcf2b1a7b656e8dec43fdb2731dfef94SURSA

Exista o poveste nespusa in spatele fiecarei femei moderne, o poveste care ia nastere de-a lungul calatoriei prin viata fiecareia dintre noi. Femeia detine fiecare experienta pe care a avut-o, fiecare decizie pe care a luat-o si care au transformat-o intr-un personaj cu mai multe fatete.

Fie ca e vorba despre visele pe care le are de implinit, secretele pe care le are de dezvaluit, ambitiile pe care le are de declarat, toate sunt fatete multiple ale aceleiasi personalitati. In vreme ce multe dintre ele sunt vizibile, la suprafata, altele raman ascunse, pregatite sa fie dezvaluite la timpul potrivit.

Calatoria magica a parfumului UNTOLD se deschide cu note scanteietoare de piper roz si bergamote proaspete, evocand optimismul vibrant al femeii UNTOLD, iar accentele fructate de para si coacaze negre scot la iveala latura imprevizibila a personalitatii.

untold_50ml[1]

Rafinamentul feminitatii este pus in lumina de petale de gardenia si iasomie egipteana, aura misterioasa este amplificata de notele de patchouli si lemn de santal, iar magnetismul senzualitatii devine mai intens cu fiecare nota de ambra si mosc, care-i fac prezenta de neuitat.

Ce spuneti, pare parfumul UNTOLD de la Elizabeth Arden exact parfumul care sa va puna pe voi in valoare?

9 thoughts on “UNTOLD- your story, your journey by Elizabeth Arden

  1. Nu stiu ce sa zic, vad ca are niste note lemnoase dupa care eu nu ma omor, dar ar trebui sa-l incerc. Stiu ca am incercat j’adore de la Dior si nu mi-a placut deloc, in schimb are o reclama geniala extreeem de difuzata la TV

    • J’adore mi-a placut extrem de mult, pana sa inceapa toata lumea sa il poarte. In momentul ala pur si simplu am inceput sa ma plictisesc de el si de atunci a cam ramas nefolosit. Mie imi plac notele lemnoase in parfumuri si mi se pare ca se potrivesc si ca persista bine pe pielea mea.

      Pupici :*

  2. Este un parfum cu o poveste a oricarei femei, toate ne regasim in el, mi-l doresc de Craciun sub brad mai ales ca arata asa de bine … sunt sigura ca miroase la fel de bine

Leave a Reply

