Favoritele lunii noiembrie (2014)

Sunt, oare, singura care se intreaba unde a zburat luna noiembrie si cum se face ca m-am trezit tocmai in decembrie, fara sa fi simtit cu adevarat cum a trecut intreg anul?

Noiembrie a reprezentat pentru mine nu doar o perioada aglomerata si plina de provocari, ci si o luna in care am avut ocazia sa incerc destul de multe produse noi, dintre care unele s-au potrivit atat de bine nevoilor si preferintelor mele incat au ajuns sa fie incluse in articolul de azi. Asadar, va invit sa descoperim impreuna aceste produse si, mai ales, sa aflam de ce tocmai ele au meritat sa fie vedetele lui noiembrie!

pizap.com14178996577921

  • Lotiune protectoare Gloves In A Bottle

Inca de cand am aflat ca voi primi acest produs spre testare am fost destul de curioasa sa vad ce inseamna mai exact o astfel de lotiune protectoare. Ei bine, seamana cu o crema de maini, insa are o consistenta mai lichida si este absorbita rapid de piele, lucruri care mi-au placut. In plus, hidrateaza mainile eficient, iar efectul este de durata. In curand va urma un review complet, asadar stati pe aproape daca doriti sa aflati mai multe detalii despre acest produs.

  • Sampon uscat Batiste

Prima data cand am auzit sampoanele uscate am fost oarecum reticenta la aceasta idee, ba chiar si acum marturisesc ca nu m-am impacat in totalitate cu ea. Cu toate acestea, trebuie sa recunosc ca acest produs are si anumite beneficii, precum faptul ca te salveaza in momentele in care timpul este insuficient pentru o spalare normala dar ofera si un plus de volum parului. Mai mult, are un miros deosebit de placut, care pe parul meu a persistat, fara a fi, insa, innecacios.

  • Gel de dus Fa cu iaurt si migdale

Nu imi amintesc sa mai fi incercat pana acum niciun gel de dus de la Fa, asadar am fost extrem de incantata sa gasesc unul in goodie bag-ul cu care am plecat de la intalnirea organizata de Ani (#beautybloggersmeetingbybeautybarometer). In cazul in care nu stiati, ador aroma de migdale, asa ca acest gel a fost pentru mine un adevarat rasfat in fiecare dimineata!

pizap.com14179003405271

Am tot cautat prin colectia mea de oje cateva nuante care sa imi inspire ideea de toamna, fara a fi insa tonuri de rosu sau portocaliu. Dupa ce am incercat cateva combinatii si modele, m-am decis asupra unui model simplu, dar de efect si care a fost destul de apreciat: pe unghiile  degetelor inelare am purtat Golden Rose Jolly Jewels in nuanta 112, iar pe restul unghiilor oja din colectia The ONE by Oriflame in nuanta Cappucino.

pizap.com14179013724892

  •  Pensula de stippling Real Techiques

Imi place faptul ca ofera un finish destul de natural, fara a incarca tenul si nici nu face ca fondul de ten sa se stranga in zonele mai uscate. Cu toate ca necesit un pic de timp pentru a distibui uniform tot produsul, rezultatul face ca efortul sa merite. In plus, perii sunt fini si nu zgarie absolut deloc tenul.

  • Lioele Secret Pore Rich Balm 

Principalele scopuri ale acestui primer sunt de a diminua aspectul porilor si de a matifia tenul. Gasesc destul de interesanta textura sa, care, din punctul meu de vedere, seamana cu o ceara. Odata aplicat se intinde foarte usor, iar o cantitate relativ mica este suficienta pentru toata fata. Am fost deosebit de incantata sa vad cat de bine imi tine sebumul din zonele problematice sub control, chiar si pentru intervale mari de timp. In ceea ce priveste porii, am observat diminuarea acestora, insa nu pot spune ca au disparut complet.

  • Paleta Sleek “Vintage Romance”

Cand am plecat la Make-up Fest habar n-aveam ca aceasta este paleta de la Sleek pe care mi-o doresc, insa, dupa ce am petrecut minute bune in fata standului am decis ca ea este aleasa. Din intreaga paleta, am folosit cu precadere 4 nuante, dar mi-am promis ca voi incerca sa fiu mai indrezneata pe viitor si sa ma bucur si de restul. Cele 4 favorite au fost: Meet in Madrid, Court in Cannes, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood. Toate sunt deosebit de pigmentate si usor de aplicat. Planuiesc un articol cu swatch-uri ale acestei palete, iar acolo o sa va ofer mai multe detalii pentru fiecare nuanta in parte.

pizap.com14179012935951

Ce parere aveti despre favoritele lunii trecute? Sunt familiare cu unele dintre aceste produse?

7 thoughts on “Favoritele lunii noiembrie (2014)

  1. Samponul uscat si lotiunea de maini sunt super utile, imi plac mult. Am si gelul de dus, dar nu m-am incumetat sa il deschis, am vreo 6 in baie incepute. Pana nu termin unul, nici nu ma gandesc sa pun mana pe el :))) LA un moment dat ma gandeam si eu sa cumpar Lioele Secret Pore Rich Balm., am nevoie de ceva care sa micsoreze vizibil porii. Merita cumparat? Am si eu 2 palete Sleek, cateva nuante sunt asemanatoare, sunt bunicele. Din toate produsele doar oja nu imi place, adica nuanta e mult prea inchisa si trista pentru mine.

  2. Este foarte frumoasa oja de la Golden Rose, iar paleta de la Sleek o am pe lista mea de mult si sper ca in curand sa ajunga in mainile mele, are culori foarte frumoase si sunt perfecte si pentru vremea rece 🙂

  3. Imi amintesc un gel de dus Fa – poate chiar acesta era sau unul asemanator doar – mi-a placut foarte mult! Oja aceasta de la Oriflame a fost printre favoritele produselor oferite in acea campanie.
    Am aceeasi parere in legatura cu sampoanele uscate, numai ca eu nu am incercat vreunul! :))
    Imi trezeste interesul primerul Lioele!

    Multi pupici, draga Maria! 🙂
    Ilda
    Lavender Thoughts

  4. Pensula îmi place şi mie foarte mult, iar mie chiar mi se pare că se întinde foarte repede fondul de ten cu ea. Probabil depinde şi de textura acestuia şi de cantitatea folosită.
    Paleta de la Sleek e foarte frumoasă, am fost tentată să o achiziţionez la ultima comandă de la Makeup Shop dar am ales o alta în cele din urmă.
    Pupici

  5. Stiam ca adori migdalele, nu trebuia sa mai spui!! ❤ si eu sunt la feeel!
    Gelul de dus Fa nu l-am incercat, dar mhhhmm.. iaurt si migdale, ce poate fi mai bun de atat?
    Am si eu o oja The One (da, doar una :D) si imi place foarte mult; rezista mult timp pe unghii si nuanta e absolut supeeerrrbaaa!! Am nuanta Tiramisu si e un nude asa frumos!!
    Oh, de cand tot spun ca imi cumpar paleta de la Sleek si tot nu o mai cumpar 😀 trebuie sa ma apuc serios de strans cativa banuti si sa o iau, daca Mosul nu o sa mi-o aduca 😀
    Pupici!! :*

Leave a Reply

