Review loțiune pentru mâini Gloves In a Bottle

Bună, dragilor!

Nu am numărat niciodata de câte ori am vorbit pâna acum pe blog despre îngrijirea mâinilor, însă recunosc că este un subiect interesant, deoarece, pe cât de conștiente suntem toate că mâinile noastre au nevoie de atenție, pe atât des uităm sa le-o acordăm. Azi am de gând să vă povestesc despre un produs pe care l-am descoperit recent și pe care voi ați avut ocazia deja să îl vedeți în favoritele lunii noiembrie: loțiunea protectoare și hidratantă pentru mâini Gloves In a Bottle.

pizap.com14185999880071

 Ce promite produsul

Spre deosebire de alte creme convenționale, această loțiune creaza o barieră la nivelul pielii, în așa fel încât aceasta să fie protejată de factorii externi dăunători și, în acelați timp hidratează. Un alt lucru pe care Gloves In a Bottle promite să îl facă este să nu inhibe procesul natural de hidratare, neînlocuind-ul cu unul artificial. Produsul poate fi folosit și pe ten și corp(eu am folosit-o doar pe mâini).

Cum am folosit-o

Trebuie să recunosc că au existat zile în care nu am aplicat această loțiune, alegând să o înlocuiesc cu altele, sau zile în care pur ți simplu nu am ieșit din casă și nu am simțit nevoia să îmi aplic nimic pe mâini. Cu toate aceastea, în zilele când am folosit-o am ales să o aplic 1 dată sau de 2 ori.

Ce mi-a plăcut la acest produs

Înainte de a începe cu aspectele pozitive, aș vrea să vă spun că mainile mele au o tendință destul de pronunțată de uscare în sezonul rece, iar uneori se descuamează, fară a se crapa.

Primul lucru care mi-a placut a fost textura lichida a loțiunii, care o face să se absoarbă foarte rapid în piele, fără a lăsa o peliculă grasă sau lipicioasă. Mai mult, aceasta are o formula waterproof, ceea ce înseamnă că nu se clătește la primul contact cu apa, ci rezistă pentru timp îndelungat pe mâini. Din punctul meu de vedere, ideea de a face o loțiune de mâini waterproof este genială, pentru că ne scutește de grija constantă de a reaplica produsul.

În ceea ce privește hidratarea, încă de la prima aplicare zonele mele problematice de pe mâini au căpătat o textura ușor mai catifelată, iar în timp, am remarcat o imbunătațire constantă și considerabilă. Nu doar că pielea este mai fină, dar am ajuns să o simt chiar hidratată în profunzime.

Pentru acelea dintre voi care sunt alergice la anumite ingrediente, am o veste bună: acest produs nu conține parfum sau coloranți si este hipoalergenic.

20141213_161244

Un ultim aspect care îmi place este modul de folosire foarte igienic si rapid: sticla are un căpăcel care se ridică în urma apăsării.

20141213_161210

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

Am doar două aspecte pe care ar fi prea dur să le numesc negative, pentru ca nu m-au deranjat deosebit de mult, dar nu am putut să nu remarc.

Cu toate că mai sus am menționat ca loțiunea nu conține parfum, aceasta nu este inodoră, ci are totuși un miros de dezinfectant, care din păcate persista destul de mult pe mâini. 

În ciuda faptului că îmi place designul simplist al sticlutei, dimensiunea ei mi se pare usor nepotrivită. Fiind vorba despre o loțiune de mâini cred ca o sticlă mai mică ar fi mai practică și mai ușor de purtat în geantă pentru reaplicare pe parcursul zilei. De asemenea, consider ca o etichetă cu informații în română ar fi binevenită pentru persoanele care nu cunosc engleza.

De unde se poate cumpăra

Gloves In a Bottle este dispobiliba pe site-ul glovesinabottle.ro la prețul de 56 lei/ sticlă de 240 ml.

Concluzii

Recomand acest produs în mod deosebit persoanelor care se confruntă cu uscare severă a pielii mâinilor și pentru care rezultatele sunt cele care contează, înaintea aspectului sau a mirosului. Cu siguranță va rămâne loțiunea spre care ma voi îndrepta în zilele foarte friguroase când pielea îmi va fi foarte deshidratată și va avea nevoie de un tratament intensiv.

 

pizap.com14186008550191

 

6 thoughts on “Review loțiune pentru mâini Gloves In a Bottle

Leave a Reply

