Xmas gift Guide 2014: Seturi de Sărbătoare de la Melkior

Bună!

Revin azi cu un nou articol din seria cu inspirații pentru cadourile de Craciun, iar de data aceasta, brand-ul vedetă va fi Melkior! Nu am fost deloc surprinsă să văd că și ei au pregătit câteva idei inspirate, de sezon, deoarece m-am obișnuit deja cu atenția pe care le-o oferă clientelor și cu promoțiile foarte atractive!

Dintre cele 3 cadouri, mărturisesc că am unul favorit, așadar pe el o sa vi-l prezint mai întai. Acesta contine:

  • MASCARA EXTRA VOLUME 
  •  RUJ MAT MK NUDE 4.5G 
  • ETUI CARTON

Am auzit câteva păreri bune despre mascara, printre care și faptul ca nu încarcă genele, ceea ce mă face să îmi doresc să termin mai repede rimelurile deja desfăcute, în așa fel încât să pot începe să îl folosesc pe acesta. Rujul nude este, din punctul meu de vedere, un must în trusa oricărei femei, iar faptul că cele 2 produse vin deja ambalate intr-o cutiuță elegantă nu poate fi decât un plus.

melkior-craciun3

 

Cel de-al doilea set este dedicat pasionatelor de manichiură și conține:

  • OJA LUCIOASA ATTRACTION FATALE 15ML 
  •  PILA 2 FETE CLASSIC RED 180/240 
  • DECOR ADEZIV  PT UNGHII GLITTER 612 
  • ETUI CARTON 

Dacă nu ați încercat până acum nicio oja de la Melkior trebuie să o faceți neapărat! În primul rând au o putere mare de acoperire și sunt opace încă de la primul strat, în general 2 straturi fiind suficiente. Mai mult, se întind uniform, fără a lăsa dâre inestetice și se usucă deosebit de repede, chiar și fără top coat. Pila este o favorită de-a mea, de care nu ma mai despart de când am descoperit-o pentru că simt că nu îmi agresează unghiile.

melkior-craciun1

 

Ultima idee de cadou este într-adevăr un pic mai costisitoare, dar cu siguranță ar fi apreciată de orice doamnă sau domnișoară! Setul conține:

  • PUDRA LUMINOASA MOZAIC WILD FLOWER 11G 
  • PENSULA KABUKI 
  • ETUI CARTON

Pensulele kabuki sunt extrem de utile pentru că pot servi mai multor scopuri, de la aplicarea iluminatorului sau a blush-ului până la aplicarea fondurilor de ten minerale. În plus, au și mărimea ideală pentru a fi purtate în geantă. Din nou, faptul ca produsele sunt ambalate într-un etui v-ar scăpa de bataia de cap a ambalarii cadoului; îi mai atașați doar o fundiță și este gata!

melkior-craciun2

 

Abia aștept să aflu ce păreri aveți despre ideile propuse de Melkior și sunt tare curioasă dacă voi aveți un set favorit!

4 thoughts on “Xmas gift Guide 2014: Seturi de Sărbătoare de la Melkior

  1. Clar primul pachetel este castigator! 🙂 Ai cumva si poze cu rujul pus ‘la treaba’, sa zic asa :))) sau un swatch? Sunt foarte curioasa cum se vede pe buze. Thanks for the gift tip! :*

Leave a Reply

