Xmas Tag

Cred că dacă ar trebui să spun în doar câteva cuvinte ce înseamnă Crăciunul pentru mine, fără să stau pe gânduri aș spune că reprezintă acea perioadă a anului pe care o dedic în întregime familiei și în care încerc să aduc cel puțin un zâmbet pe chipurile celor din jurul meu, poate nu neapărat cu un cadou, dar măcar cu o urare sau o vorbă bună. În acest an, tocmai pentru a face fericite căteva fete, m-am aliat cu Moș Crăciun, căruia i-am adresat o scrisoare cu o propunere deosebită! Iată scrisoarea mea:

6f40b6a6e756462b9dd2980d9a944afa

“Dragă Moșule,

Anul acesta mi-am dat seama că nu am niciun wishlist, pentru că nu sunt multe lucruri pe care mi le doresc, sau cel puțin nu sunt chestiuni tangibile, care să poată fi puse sub braduț. Așadar, Moșule, stai fără griji, nu voi abuza de bunătatea ta! Sper, doar, să îmi aduci parfumul acela la care mi-a rămas gândul de ultima data de când am intrat în Sephora. Cum care? Versace Crystal Noir, Moșule, ai și uitat? Ehh, te iert, căci nu mai ești chiar așa de tinerel!

Știu că tu nu vizitezi chiar pe oricine, dar eu zău că merit să treci pe la mine! Am încercat să scriu mai des pe blog, să fiu mai activă pe pagina de Facebook, mi-am diversificat temele pe care scriu, ba chiar am oferit și eu daruri celor mai fidele cititoare. În plus, promit că anul viitor voi fi mai cuminte și mai organizată, în așa fel încât să reușesc să fac tot ceea ce îmi propun!

Ah, și aș mai avea o mică rugăminte, Moșule: cunosc un grup de bloggerite foarte draguțe și dedicate, care chiar merită să le îndeplinești tooooate dorințele. Eu știu cam ce ar prefera fiecare dintre ele să primească de la tine, așa că, ce spui, ne consultăm și le alcătuim împreună lista de cadouri?

Cu drag,

Maria.”

Moșul mi-a răspuns și a acceptat propunerea mea de a-i fi spiriduș în acest an! Sper ca ceea ce am pregătit împreună cu el să vă fie pe plac. Dar, gata, nu vă mai țin în suspans și iată ce am aflat că veți primi:

Adela, Moșul speră că te vei bucura să primești toate produsele Too Faced pe care le poate găsi în Sephora.

Alina, Moșul a pus deja în sacul său o frumoasă brățară Pandora pentru tine.

Ana Florina, Moșul o să îți aducă toată colecția de iarnă de la The Body Shop și un bax de Tuborg, dar șhhh, rămâne între voi!

Ana, Moșul va avea ceva treabă cu tine: a promis să îți aducă toate colecțiile MAC apărute în ultimii hmmmm, să spunem 3 ani.

Ani, pe lângă produsele Sisley pe care știe că le iubești, Moșul  îți va aduce și un card care o sa îți permită să îți alegi din Sephora în fiecare lună câte un nou parfum pentru tot restul vieții.

Anne, dacă nu se vor mai găsi în magazine oje albastre, vom ști că Moșul le-a cumpărat pe toate pentru tine. În plus, a mai pus în sac și o cremă de noapte de Cattier, că doar știe el ce știe.

Cosmina, Moșul s-a gândit că OPI Black Cherry Chutney și OPI Hands Off My Kielbasa! ar sta foarte drăguț sub brăduțul tău.

Dana, Moșul mi-a șoptit că o să îți aducă toate nuanțele fardurilor MUFE. Este oare suficient pentru trusa ta?

Elena, ție Moșul o să îți aducă produse BIO de la Jason și un voucher pe site-ul Elemental.

Ioana, Moșul ți-a pregătit un supply de agende personalizate și de produse Avene cât pentru următorii 10 ani!

Ira, pe tine Moșul o să te trimită într-o locație exotică iar cât vei fi plecată va avea grijă să îți umple baia de geluri de duș!

Maria Mirabela, Moșul o să îți dăruiască un sac întreg de produse Pellamar și Bioderma!

Maria, Moșul a trecut pe lista sa pentru tine toate pensulele Real Techniques și KIM, ca doar niciodata nu poti avea suficiente, nu-i așa?

Monica, pe tine Moșul te-a uitat o noapte întreagă într-un magazin Sephora, dar nu în oricare, ci în unul din America.

Oana, am auzit ca Moșul a furat cam jumătate din produsele din magazinul Wjcon pentru tine. Acum speră doar să încapă sub brad!

Stefania, vei primi de la Moșul 3 perechi de pantofi CHIE MIHARA iar mai apoi o să te scoată și la o cafea bună la Starbucks!

Tavia, ție Moșul îți spune doar atât: MustaeV!

În încheiere, vreau să urez tuturor bloggeritelor și  fiecăreia dintre voi, cititoarele mele dragi, un Crăciun fericit și liniștit, alături de oamenii pe care îi iubiți, multă pace sufletească și, de ce nu, o mulțime de cadouri frumoase!

524f4fa55954258471d5c79c1c8623e9

10 thoughts on “Xmas Tag

  1. Pingback: XMAS Tag 2014 | OANA STAN

Leave a Reply

