NOTD: Sweater nails

Bună!

Cine nu a văzut măcar o dată, fie și într-un film, clasicele pulovere americane de iarnă, roșii, cu modele albe? Ei bine, eu una, mereu mi-am dorit un astfel de pulovăr, însă niciodata nu am reușit să găsesc unul exact pe placul meu! Așadar, sătulă de atâtea căutări, mi-a venit o idee: de ce sa nu îmi pictez unghiile cu roșu și alb,  în așa fel încât să semene cu modelele crăciunești?

01773124cb8ae903e0d5db15128aabca

 

Am tot căutat imagini și tutoriale cu modele ușor de realizat, pe care să le pot împărtăși cu voi, iar în final, după lungi deliberări, m-am decis și m-am pus pe treabă! Ce a ieșit puteși vedea mai jos:

pizap.com14194570533552

 

Voi fi sinceră și o să vă spun că daca vă propuneți să realizați această manichiură, va trebui să vă inarmați cu multă răbdare. Pentru început, eu am aplicat oja de bază în 2 straturi și am așteptat să se usuce complet. Voi puteți opta pentru orice combinație a culorilor de bază. De exemplu, puteți să folosiți doar roșu, sau doar alb, însă combinația pentru care am optat eu, cu o singură unghie albă și restul roșii mi se pare cea mai interesantă.

pizap.com14194572462451

 

Pentru realizarea modelelor am fost nevoită să improvizez, deoarece nu am pensule speciale de nail-art, așadar, am folosit o pensulă subțire de la un tuș de ochi mai vechi, de care nu mai aveam nevoie.  După ce am terminat de desenat, am mai lăsat puțin oja să se usuce și am aplicat top coat.

Faptul că am lăsat o unghie nepictată a fost o alegere spontană, insă voi puteți desena și pe ea. Probabil că dacă nu o lasam simplă, aș fi umplut-o de buline.

pizap.com14194567793151

Ajutoare de nădejde pentru a putea duce la bun sfârșit manichiura mi-au fost:

  • oja roșie Melkior în nuanța Anytime Red ( se usucă repede și este opacă dupa doar un strat)
  • oja albă Farmasi în nuanța 031 (îmi place pentru că ele perfect albă)
  • top coat Golden Rose Gel Look (ajută la uscare și dă un luciu superb)

Maria-6432

Pentru o primă încercare eu sunt mai mult decât mulțumită de rezultate, cu toate că nu sunt perfecte. Cred că nici măcar nu mi-am propus să realizez o manichiură perfectă, ci doar o manichiură care să vă inspire și să vă dea câteva idei, mai ales că acum probabil deja ați terminat cu pregătirile pentru masa de Crăciun și vreți să vă răsfățați. În cazul în care ideea propusă de mine v-a plăcut și o încercați, nu uitați să îmi trimiteți poze cu rezultatul pe Facebook. O să fiu super-încăntată să le văd!

 

 

4 thoughts on “NOTD: Sweater nails

Leave a Reply

