NOTD: Grey weather? Green nails!

Îmi imaginez cum ceea ce vă voi spune în continuare o să sune cel puțin ciudat pentru unele dintre voi, dar tot am să v-o spun: atunci când rămân în impas de idei în ceea ce privește manichiura, este suficient să arunc o privire pe geam și voi ști cu siguranță ce culoare am să aleg! Da, de multe ori vremea de afară este cea care alege în locul meu, pentru că, știți voi, eu sunt tipul acela de persoană care simte nevoia să se armonizeze cu mediul înconjurător, așadar nu o să mă vedeți vreodată pe vreme însorită purtănd negru pe unghii, sau, din contră, iarna purtând roz.

Cam așa se face că azi, pe o vreme deloc prietenoasă, ba chiar mohorâtă și gri, vreau să vă prezint o ojă din sfera nuanțelor reci și anume Ancient Green de la Melkior. Pentru faptul că această superbă ojă a ajuns în posesia mea trebuie să îi mulțumesc Stellei, care la #BeautySwapByBeautyBarometer a fost atât de drăguță încât a oferit o mulțime de produse, fără a aștepta altele în schimb!

melkior-ancient-green1

Trebuie să vă spun că aceasta este a patra ojă Melkior pe care am ocazia să o încerc și, la fel ca și în cazul celorlalte trei, am rămas, din nou, plăcut surprinsă. Cred că ceea ce apreciez cel mai mult la aceste oje este timpul de uscare extrem de redus, iar prin asta înteleg că primul strat aplicat se usucă în doar câteva minute. Mai mult, îmi place faptul că au o putere mare de acoperire și se întind uniform pe unghie, două straturi fiind mai mult decât suficiente pentru a obține opacitate. Aș îndrăzni să spun că sunt alegerea perfectă pentru acelea dintre voi care sunt mereu pe fugă și de multe ori nu mai au timp să aplice și al doilea strat de ojă.

melkior-ancient-green2

Pentru manichiura din poză am aplicat 2 straturi din Ancient Green și un top coat, pentru luciu suplimentar. În general, aplicând top coat, manichiura îmi rezistă în jur de 4-5 zile, în cazul în care nu îmi supun mâinile la activități care ar putea s-o degradeze.

melkior-ancient-green3

Legat de culoare: o iubesc și o găsesc perfectă de purtat în special pe unghii scurte. Mi se pare o nuanță ușor de asortat, versatilă atât ziua cât și seara.

Sunt tare curioasă dacă ați încercat și voi ojele Melkior și care sunt părerile voastre legate de ele. În plus, ce spuneți, nu-i așa că este frumoasă Ancient Green?

9 thoughts on “NOTD: Grey weather? Green nails!

  1. I JUST LOOOVE IT!!! Ce-i drept, eu iubesc orice nuanta de Verde :)))) Si intr-adevar arata foarte bine pe unghiutze ceva mai scurte 😉 Sper sa reusesc sa testez si eu ojele Melkior cat mai curand ❤ :*

  2. E una dintre cele mai frumoase nuante pe care le-am vazut! In mod sigur conteaza si felul in care rezoneaza cu pielea ta! Minunata manichiura, Maria!
    Voi retine: Melkior, Ancient green! E frumoasa si denumirea!

    Pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: Favoritele lunii (ianuarie 2015) | blogul pandorei

  4. Pingback: blogul pandorei

Leave a Reply

