Estee Lauder Somptuous Extreme Mascara & Lash Primer Plus (review)

Dacă ar trebui să aleg un singur produs cosmetic la care nu aș renunța nici măcar în ruptul capului, probabil că, fără să mă gândesc prea mult, aș spune mascara! Nu știu exact nici când anume și nici de ce am început să fiu atât de preocupată de aspectul genelor mele, însă un lucru este clar: sunt mereu în căutare de noi rimeluri care să alugească și să ofere volum fără a încărca genele . Oare mai este nevoie să vă spun câte rimeluri am desfăcute în acest moment? Mai bine nu!

Intrate cel mai recent în colecția mea sunt rimelul Somptuous Extreme de la Estee Lauder, alături de primerul pentru gene Lash Primer Plus. Ce veți vedea în pozele următoare reprezintă varianta mini a celor 2 produse, îmbinate în același ambalaj. Trebuie să știți că fiecare dintre ele poste fi achiziționat în format full-size.

mascara-estee-lauder2

Ca aprecieri generale, înainte de review-urile separate, ambele produse primesc o mare bulină albă pentru că nu mi-au iritat ochii și nu mi-au provocat niciun fel de reacții neplăcute. Ce m-a deranjat, însă, și consider că este un aspect care merită îmbunătațit este periuța. Din punctul meu de vedere este prea mare, lucru care face dificilă aplicarea în colțurile ochiului și tinde să se încarce cu prea mult produs.

Lash Primer Plus

mascara-estee-lauder3

Până să încerc acest produs nu am mai testat niciun alt primer pentru gene, cu toate că auzisem despre ele. Cu toate acestea, aveam anumite așteptări de la el, care, spre bucuria mea mi-au fost îndeplinite. Din punctul meu de vedere, un primer pentru gene trebuie să aibă ca prim scop aranjarea și separarea genelor, iar mai apoi, să constituie o bază peste care aplicată, mascara să ofere și mai mult volum decât ar oferi pe cont propriu.

mascara-estee-lauder1

Așa cum se vede în cea de-a doua poză, în urma aplicării primerului genele ca și cum ar fi fost “pieptănate”, separate și capătă alungire, ceea ce duce la sporirea efectului rimelului. Faptul că produsul este alb face eventualele greșeli de aplicare mai ușor de curățat și de corectat, ceea ce pe mine mă încântă, căci nu de puține ori mi s-a întâmplat să mă ating cu pensula pe pleoape sau pe partea de sus a nasului.

Am încercat să folosesc primerul și în combinație cu rimeluri mass market, iar rezultatele au fost la fel de bune.

 Somptuous Extreme Mascara

mascara-estee-lauder4

Opiniile pozitive continuă și în ceea ce privește mascara. Mi-a plăcut mult faptul că negrul este intens și că, în funcție de modul de aplicare este versatilă: 1 strat este potrivit pentru un machiaj de zi, iar 2 straturi sunt suficiente pentru un look de seară. Am încercat să aplic mai mult de 2 straturi, însă genele deveneau prea încărcate.

Singurul aspect care m-a dezamăgit în privința rimelului este rezistența. Din păcate, mi s-a întâmplat de câteva ori să îmi dau seama că mascara mi s-a întins pe arcadă, chiar sub sprânceană, acolo unde dacă mă uit în sus, ating cu genele. În privința demachierii, nu am întâmpinat probleme precum căderea genelor, ba chiar totul a decurs foarte ușor, după ce mi-am înmuiat pentru câteva secunde genele cu loțiune micelară.

Concluzionând, recomand Lash Primer Plus oricui își dorește gene mai bine definite, iar Somptuous Extreme doar acelora dintre voi care nu au pleoape uleioase care să ducă la întinderea inestetică a produsului.

Ce părere aveți despre aceste produse? Cum vi se pare că arată pe gene?

5 thoughts on “Estee Lauder Somptuous Extreme Mascara & Lash Primer Plus (review)

  1. Al meu este uscat, tot am zis ca o sa cumpar ceva sa il “imbunez” dar cand ajung pe la farmacie, uit 🙂 Dar acum mi-am pus biletel in portofel :))))

  2. Pingback: Favoritele lunii (ianuarie 2015) | blogul pandorei

  3. Recomand rimelul Somptuous Extreme de la Estee Lauder, deoarece este de o calitate superioară( eu fiind una dintre persoanele care găsesc cu greu ceva să-mi placă şi să fie şi de calitate)!

Leave a Reply

