Favoritele lunii februarie (2015)

 

 

Dacă ar trebui să descriu într-un singur cuvânt luna februarie, aș alege , fără să stau pe gânduri, ,,agitație”. După cum mă așteptam și după cum mă cunosc, în astfel de perioade, întreg ritualul meu de frumusețe tinde să se simplifice, rezumându-se în cea mai mare parte la produse de bază.

Așadar, veți vedea că prea multe produse nu am să vă arăt, dar, vă asigur că cele pe care le-am selectat își merită din plin locul în acest articol!

favoritele-lunii-februarie

  • Ulei de duș oriental Yves Rocher

Îmi doream de foarte mult timp să încerc acest ulei de dus, despre care auzisem câteva lucruri bune, dar, din păcate mereu amânam. Bănuiesc că nu mai are rost să vă spun cât m-am bucurat când l-am primit! În zilele în care timpul mi-a permis un mic răsfăț, m-am îndreptat mereu către el, datorită mirosului său elegant care persistă chiar și după ce ies din duș și datorită faptului că îmi simt pielea deosebit de catifelată după folosirea sa.

  • Gel de curățare facială Anian, cu goji și rodie

Este un gel de curățare blând cu tenul, care nu mi-a oferit niciun fel de iritații sau senzație de uscăciune, lucru care m-a determinat să îl folosesc în unele zile atât dimineața cât și seara. Imediat după folosirea lui, tenul meu este deosebit de catifelat și se simte curățat în profunzime.

  • Pudră compactă Essence 

Din cauza faptului că nu sunt nici pe departe o expertă în ceea ce privește machiajul, până acum am încercat să mă țin departe de bronzere. Ei bine, luna trecută mi-am luat în sfârșit inima-n dinți și am decis că trebuie să îmi dau o șansă. În mod deosebit la acest bronzer Essence mi-a plăcut faptul că ,,mosaicul” cuprinde diverse nuanțe, care odată amestecate cu pensula potrivită nu prea au cum să arate prea intens pe ten. Am ales să aplic produsul doar sub pomeți și, în zilele când l-am folosit, am renunțat la blush.

  • Lioele Blooming Shimmer Pearl Base

Alături de bronzerul de la Essence, un alt produs care m-a ajutat să am un ten cu aspect sănătos și odihnit a fost Lioele Blooming Shimmer Pearl Base. Acesta este un produs multifuncțional, care poate fi folosit atât ca primer, în acest caz el fiind aplicat înainte de fondul de ten, cât și ca iluminator, caz în care se aplică după fondul de ten. Eu am ales cea de-a două variantă: după fondul de ten, am aplicat cu degetele o picătură mică-mică din acest produs exact pe partea superioară a pomeților, iar apoi am avut grijă să dispersez uniform produsul. Îmi place pentru că ofera o strălucire subtilă, care facea întreaga față mai radioasă. Dacă sunteți interesate de acest produs, el poate fi achiziționat de AICI.

  • Parfum So Elixir-Yves Rocher

Cred că nu am fost singura surprinsă de vremea de care am avut parte în luna februarie, vreme care era mai potrivită pentru primăvară decât pentru ultima lună a iernii. Tocmai din această cauză, am simțit nevoia să mă integrez în acest tablou primăvaratic, inclusiv la nivel olfactiv. Ciudat sau nu, So Elixir este un parfum de purtat primăvara, după gusturile mele. Mai asociază cineva acest parfum cu primbări în parc în zile călduțe și însorite?

Acestea au fost favoritele lunii fabruarie, produse care mi-au captat în mod deosebit atenția și care au meritat din plin să fie lăudate. Ca de fiecare dată, vă încurajez ca în cazul în care doriți un review detaliat la unul dintre produsele pe care vi le-am prezentat să mă anunțați în comentarii.

3 thoughts on “Favoritele lunii februarie (2015)

  1. Buna, Maria! 🙂
    Chiar mi-ar placea sa citesc impresiile tale despre gelul de curatare Anian…
    So Elixir… nu e acela cu iz de tigara, de tutun? Eu il asociez cu sezonul ploios si cetos al toamnei! 😀

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Ma bucur ca sunt atat de multi iubitori ai firmei essence, care m-a cucerit cu putinele produse pe care le-am incercat de la ei. Ma tot mananca mainile sa cer ca cadou de Paste un parfum So Elixir de la Yves Rocher, dar n-am curajul, am tot citit despre el. Totusi, ai adunat cateva lucrusoare de aratat.

Leave a Reply

