Produse consumate martie (2015)

Ce se întămplă, oare, când după o lună săracă în produse cosmetice cosumate, așa cum a fost februarie, vine sfârșitul lui Martie, lună în care m-am dat pe brazdă și m-am pus pe folosit tot ceea ce se apropia de termenul de expirare sau de fundul recipientului? Sigur ați ghicit: nu se ”întâmplă” nici mai mult nici mai puțin decât un nou articol din seria produselor terminate.

Sunt destul de încântată pentru că despre unele dintre produsele pe care vi le voi arăta nu doar că am scris, ci am scris de bine căci sunt printre favoritele mele, după cum veți vedea și în continuare!

Deodorante

consumate-martie1

Nu cred că mai este vreo surpriză pentru nimeni să vedeți, din nou, deodorantele Dove printre produsele consumate. Dacă, însă, sunteți pentru prima dată pe blogul meu, iată de ce îmi plac:

  • Deodorant Dove Pure

Acest deodorant a devenit favoritul meu în ultimele luni, cu toate că nu mă așteptam ca un deodorant fără parfum să îmi placă atât de mult. Protejează eficient, nu pătează bluzele și nici nu poate interfera cu parfumul folosit. În plus, nu conține parabeni sau alcool, ceea ce înseamnă că îl pot folosi liniștită după epilare, fără să îmi fie teamă de iritații.

  • Deodorant Dove Original

Spre deosebire de varianta anterioară, acesta are un parfum pudrat, care persistă multe ore după aplicare. Protează la fel de bine ca și Pure, nu are alcool, dar, din păcate, pătează bluzele închise la culoare, motiv pentru care îl folosesc doar atunci cănd port haine albe. În ciuda acestui fapt, rămâne varinta mea de rezervă pentru Pure.

Produse pentru păr

cosnumate-martie4

  • Șampon Head&Shoulders cu ulei de migdale

Deși până nu de mult mă declaram o fană împătimită a variantei cu mentol, lucrurile s-au schimbat după ce am încercat și această variantă cu ulei de migdale a șamponului Head&Shoulders. Îmi place pentru că și aceasta îmi oferă senzația de păr foarte curat, pentru că nu îmi provoacă cojițe sau mâncărimi, iar, în plus, nu simt că îmi lasă părul uscat după folosire.

  • Șampon uscat Batiste XXL Volume

Aș minți dacă aș spune că sunt total împăcată cu ideea folosiri unui șampon uscat în mod regulat. Cu toate acestea, recunosc că este o soluție foarte bună atunci când timpul pur și simplu timpul nu permite spălarea părului și avem nevoie și de un pic de volum. La acest șampon uscat mi-a plăcut destul de mult și mirosul, care chiar persită în mod plăcut pe păr.

Produse pentru demachiere

  • consumate-martie3 Loțiune micelară Nivea

Mi-a plăcut faptul că sta foarte bine la îndepărtarea machiajului, fiind eficientă chiar și în cazul rimelurilor. Mia mult, folosirea acestei loțiuni nu a dus, în cazul meu, la apariția de coșuri sau la deschidratarea pielii, iar absența mirosului și a parabenilor nu poate fi decât un plus. Totuși, cu tristețe, am descoperit că există ceva ăn compoziția acestui produs care îmi provoacă o ușoară usturime a pielii, usturime ce dispare imediat după clătire. Mai multe puteți citi în ACEST review.

  • Demachiant Bioten cu miere și cimbrișor

Deja nelipsit din rutina mea, acest lapte demachiant curăță eficient tenul, nu lasă peliculă grasă, nu deshidratează și nu provoacă iritații. Și lui i-am dedicat un review complet, pe care îl puteți citi AICI.

Make-up

consumate-martie2

  • Fond de ten Rimmel Wake Me Up

Îmi amintesc cum, împinsă de numărul mare de păreri pozitive pe care le citisem despre acest fond de ten, am ales și eu să îl încerc. Recunosc că nu am regretat, deoarece, pentru prețul său oferă o acoperire medie, are o textură lichidă care se poate uniformiza ușor și oferă, datorită particulelor strălucitoare din compoziție, luminozitate tenului. Din punctul meu de vedere, este mai potrivit persoanelor cu ten normal sau ușor uscat pentru că după ceva timp are tendința să arate un pic lucios pe zonele uleioase.

Nails

consumate-martie5

  • Dizolvant Farmec

Dacă sunteți adepte ale manichiurilor cu sclipici dar aveți mereu probleme cu îndepărtarea acestuia, ei bine, acest dizolvant este pentru voi. Este puternic și îndepărtează orice, de la pasteluri la negru, de la oje normale la oje sclipicioase. Singurul dezavantaj este că usucă unghiile, dar cum el îl folosesc doar ocazional, nu pot spune că mă deranjează prea tare acest lucru.

Ați folosit și voi ceva dintre produsele pe care vi le-am prezentat? Dacă nu, vă tentează ceva?

7 thoughts on “Produse consumate martie (2015)

  1. Buna dimineataaaa! Defapt dorm pe mine si mi-a prins bine sa citesc articolul asta. Nu a fost complicat redactat si nici informatia nu a fost obositoare! 🙂
    Eu am folosit Dove pana m-am saturat de miros! Nu mai suport nici un produs Dove din cauza mirosului. M-ai facut totusi curioasa de deodorantul fara parfum! Trebuie sa il incerc!
    Apa Micelara: recomand Garnier, nu pentru ca toate bloggeritele o lauda ci pentru ca am incercat-o si e adorabila!
    Samponul uscat- eu prefer sa ma spal pe cap dat fiind faptul ca sunt o creata fara probleme de ingrasare a parului. Daca el nu mai vrea sa stea.. nu mai vrea si gata :))
    Cam atat din experienta mea.
    Multumesc pentru postare si sa ai o zi minunata!

    • Ma bucur extrem de mult ca ti-ai inceput ziua cu articolul meu si ca a fost ceea ce aveai nevoie!

      Te inteleg perfect cu samponul uscat, caci si eu sunt adepta sapalarii normale a parului. Eu as folosi samponul uscat ca pe o solutie de urgenta si nu ar trebui in niciun caz in zile consecutive fara ca parul sa fie spalat.

      Pupici!

    • Am fost mai cumintica decat de obicei, asa este, dar recunosc ca am si uitat vreo 2 ambalaje. Nu stiu cum, dar mereu reusesc sa uit cate ceva si sa imi dau seama abia dupa ce termin de scris articolul :))

  2. I-am zis mamei sa-si ia Dove cu castravete pt ca ea foloseste doar spray, dar parca nu mai are mirosul ala fresh pe care mi-l aminteam eu, e mai pudrat si mai greoi parca. Data viitoare o sa o indrum spre Original. Intentionez sa-i mai dau si eu o sansa samponului uscat, desi nu ne-am potrivit deloc initial. O sa incerc cu o varianta travel size poate-poate… Cat despre H&S e ca de obicei, the one and only

  3. Pingback: Produse consumate ( iunie 2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

