Favoritele lunii martie (2015)

Scrierea fiecarui articol din seria „Favoritele lunii” reprezintă pentru mine un prilej perfect pentru a face un fel de mică analiză a întregii luni și pentru a trage câteva concluzii. Pe scurt, luna martie a fost frumoasă, plină de experiențe plăcute, de ocazii de a cunoaște oameni interesanți, de surprize frumoase și de multe zâmbete. Observ că, cel puțin până acum, nici aprilie nu se lasă mai prejos!

Revenind, însă, la luna trecută, am avut parte de câteva noi descoperiri, dintre care unele s-au dovedit potrivite mie și stărilor în care m-am aflat, așadar și-au câștigat un loc printre favorite.

  • favorite-martie-2015-1Pigment Yves Rocher, nuanța 02 Nacres Taupes

Deși în recipient pigmentul pare un gri-maroniu destul de trist și banal, vă garantez că odată aplicat pe pleoapă se transformă total și capătă niște irizații mov superbe. Din punctul meu de vedere este perfect pentru purtat pe timpul zilei, aplicat pe toată pleoapa.

  • Lac de unghii Golden Rose, nuanța 182

Nuanța acestui lac de unghii este perfectă pentru primăvară iar mie îmi aduce aminte de florile de liliac. Îmi place tare mult faptul că se aplică uniform, fără a lăsa dungi inestetice și că se usucă repede. Nu pot spune că are o rezistență deosebită, fiind nevoie să o înlătur după 3 zile, dar recunosc că trec peste acest aspect datorită culorii deosebite.

  • favorite-martie-2015-2Gel pentru păr rebel Style For You

În mod natural, părul meu este destul de ondulat, dar în ciuda faptului că acest lucru ar putea să pară un avantaj, eu trebuie să mă lupt destul de mult cu el. Motivul este simplu: buclele pe care le formează al meu păr sunt foarte dezordonate, iar la rădăcină am o mulțime de firicele rebele pe care mă chinui mereu să le aranjez. Un ajutor de nădejde în acestă „luptă” mi-a fost gelul pentru controlul părului rebel de la S4U, care are capacitatea să dea un aspect ușor mai aranjat părului și să mai elimine din numărul mare de fire neascultătoare.

  • favorite-martie-2015-3Săpun The Scottish Fine Soaps

Am primit de 8 Martie acest săpun, de la iubitul meu care m-a văzut cum îl miros de fiecare dată când ajungem în Cărturești. Deși teoretic ar trebui să miroasă a mere coapte, mie mi se pare că miroase mai mult a cireșe. În orice caz, are o aromă superbă, care chiar persită pe piele. Momentan îl folosec cu zgărcenie pentru că se consumă cam repede și zău că nu mă grăbesc să mă despart de el!

  • favorite-martie-2015-5Balsam de buze Yves Rocher cu zmeură

În ultimul timp am simțit nevoia să port culori cât mai naturale pe buze, așadar m-am rezumat la balsamuri colorate sau luciuri de buze. Îmi place mult cel de la Yves Rocher nu doar datorita mirosului demențial de zmeură ci și pentru că simt că îmi menține buzele hidratate.

  • favorite-martie-2015-4Parfum Burberry-The Beat

Am ajuns să folosesc acest parfum datorită fetelor de la Arome de Lux, căci altfel, probabil nu mi-ar fi atras atenția. De la început mi-am dat seama că nu este chiar tipul de parfum pe care eu îl port de obicei, dar i-am dat o șansă, considerând că poate fi ideal pentru primăvară. Am ajuns să îi îndrăgesc aroma fresh dar spicy, motiv pentru care l-am folosit aproape în mod exclusiv în ultimile săptămâni.

Deși nu au fost prea mult preferate, eu zic că au fost diverse și sper că și interesante pentru voi. Am reușit să vă stârnesc interesul cu ceva?

4 thoughts on “Favoritele lunii martie (2015)

Leave a Reply

