Paleta Sleek Vintage Romance (review&swatch)

De paletele Sleek am auzit pentru prima dată acum mai mulți ani, când încă eram doar cititoare de bloguri și tot atunci m-am și îndrăgostit de ele. Multitudinea de culori potrivite tuturor gusturilor, numele atât de inspirate, dimensiunile mici si forma compactă pur și simplu făceau aceste palete irezistibile. De atunci a trecut ceva timp și iată-mă acum, având în posesie propriile mele palete Sleek.

Una dintre aceste palete este Vintage Romance, descrisă pe Make-up Shop ca fiind „ perfecta pentru a fi la moda in sezonul rece, dar si pentru a pune in evidenta ochii verzi sau caprui pe tot parcursul anului”.

sleek-vintage-romance1

Deși trebuie să recunosc că prefer fardurile mate, selecția de nuanțe din acestă paletă m-a facut să mi-o achiziționez, în ciuda faptului că majoritatea dintre ele sunt sidefate.

sleek-vintage-romance2Patela conține 12 farduri, dintre care:

  • 8 sidefate: Pretty in Paris, Meet în Madrid, Court in Cannes, Lust in L.A., Romance in Rome, A vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Bliss in Barcelona
  • 3 perlate (au particule de sclipici mai mari decât cele sidefate) : Honeymoon in Hollywood, Forever in Florence, Love in London
  • 1 mat : Propose in Prague

slekk-vintage-romance8Din punctul meu de vedere selecția nuanțelor permite atât realizarea unor machiaje de zi, cât și a unor machiaje mai elegante, de seară. Totul depinte de modul în care alegem să combinăm culorile. De exemplu, eu obișnuiesc să folosesc Meet in Madrid pe timpul zilei cu puțin fard maro adăugat în pliu, pentru a defini mai bine pleoapele, iar pentru seara, am ales să îl combin cu negru, realizând, astfel, un smokey elegant.

sleek-vintage-romance9

Pigmentația culorilor este, așa cum era de așteptat de la Sleek, foarte bună, în special pentru fardurile sidefate și a celui mat. Mai mult, fardurile sunt foarte cremoase și ușor de aplicat. Totuși, simt că în cazul celor 3 culori perlate trebuie insistat un pic pentru a obține un efect mai intens și, de asemenea, necesită atenție mai mare la aplicare deoarece sunt ușor prăfoase.

Swatchurile au fost făcute fără a insista asupra intensității, în lumină naturala și fără a aplica primer.

sleek-vintage-romance4

Deși este greu să aleg, am câteva farduri în această paletă despre care pot spune, sincer, că sunt printre preferatele mele. Este vorba despre:

  • Pretty in Paris- îl folosesc în combinație cu negrul pentru machiaje de seară smokey, sau aplicat în colțul intern pentru luminozitate
  • Meet in Madrid
  • Propose in Prague- uneori îl folosesc doar în pliu, iar alteori îl folosesc în colțul extern
  • A Vow in Venice- îl folosesc în colțul extern, pentru machiaje de seară

sleek-vintage-romance7

La capitolul rezistență, fiind vorba despre farduri sidefate iar eu având pleoape uleioase, am simțit nevoia să aplic primer. Astfel, culorile rezistă foarte bine și nu „migrează” unele către celelalte.

Nu aș putea să închei fără a aduce laude și ambalajului, pe care eu îl consider ideal! Ador faptul că este rezistent, că are o oglindă inclusă și mai ales, că nu ocupă mult spațiu, motiv care face paletele Sleek numai bune pentru călătorii. Să mai menționez că prețul este de aproximativ 47 de lei?

sleek-vintage-romance3

Sunt curioasă să aflu dacă v-am trezit interesul pentru această paletă, iar în cazul în care deja o aveți, ce părere aveți despre ea și care sunt culorile voastre favorite?

One thought on “Paleta Sleek Vintage Romance (review&swatch)

Leave a Reply

